EPG

Status
Niet open voor verdere reacties.

Theo1948

Gevorderd
7 dec 2016
65
4
6
75
Ik heb de volgende vraag: Is het noodzakelijk om http://epg.kodi-forum.nl/tvguide.xml te installeren en verder deze bewerking te doen . om resultaat te hebben?
Had alleen epg.kodi geïnstalleerd en kreeg toen alleen maar Nederlandse zenders op mijn lijst niet die van België of Duitsland.
 
De EPG van het forum heeft een heleboel nederlandse zenders en een paar belgische.
Als je de bewerking doet met die EXTINF file dan krijg je dus die zenders. Geen duitse en andere landen.
Die bewerking moet je wél doen om alle zenders van de EPG goed te krijgen.
 
Ik bedoel te vervangen door de regel EXTINF.mu3 die ik van de forum heb afgehaald bij Eric.
 
@Theo1948 Je kan ook de tool van plenkske proberen die doet het harde werk voor je, dat handmatig erin plakken is best tijdrovend voor 90 zenders.

p.s. ik verhuis deze post ff naar IPTV forum
 
  • Like
Reacties: Plenkske
klopt is tijd rovend maar als AOW-er heb ik met slecht weer tijd genoeg en ik maak een kopie in word en van daaruit kopieer ik het naar kladblok waar de originele staat.
 
oké zal eens kijken wat voor programma dat is .
Dank je .
Heb hem gedownload kun je beknopt vertellen hoe hij werkt?
Of bedoel je dat je twee mappen naast elkaar kunt openen.
 
Wordpad zelf kan op zich geen kwaad hoor, denk als we theo óók nog eens notepad ++ laten installeren hij door de bomen de extinf niet meer ziet lol ;)
 
@Eric lol
@Theo1948 nee 2 tabladen regel knippen en in andere plakken dan weet je ook waar je bent gebleven
p.s hbo 1 2 3 hoef je niet meer te doen daar zijn ze in nerderland mee gestopt die werken niet meer
 
  • Like
Reacties: Eric Hebs
Status
Niet open voor verdere reacties.