Er gaat een mail rond wat je veel geld kan kosten.

Andre19721972

Expert
29 mei 2017
417
504
216
51
In mijn mail kreeg ik een bericht over speciale software die is ontworpen om de S9 of kastjes van Filmspeler te laten herstellen voor 49 euro.
Begin er niet aan.
Ik heb de Firmware wel voor de kastjes van de S9 en aangewante rommel.
Bij mij is het gratis. (kastje met 1 gigh Ram en 8 Gigh Rom, en dan 49 euro vragen)
De ene oplichter is nog niet weg, en de volgende dient zich alweer aan.
Voor 49 euro kan je beter een 4/16 of 4/32 kastje kopen (desnoods met inklaring)

Hieronder plak ik de mail afkomstig van easy2use :


Beste Andre , heeft u de Mediaplayer X9 nog of MXQ, flixtronix, Filmspeler.nl kastje
ACTIE: LET OP, LAATSTE WEEKEND!

Wij hebben veel reacties van klanten ontvangen omtrent het nieuwe besturingsysteem die wij hebben laten ontwikkelen. Het zogenaamd easy2use concept.

Wij zien ook dat er veel belangstelling is in een plug&play kaart, hiermee hoeft u alleen het kaartje in uw speler te steken en komen verdere tecnische handelingen te vervallen.

Waarom deze upgrade?
U heeft nu kodi 16.1. Veelal houdt dit in dat de meeste films, series & sport niet meer verschijnen op uw speler.
Hierdoor hebben wij een aangepast besturingsysteem laten door ontwikkelen waardoor wij uw "oude speler" een 2e leven in kunnen blazen.
Tevens maken wij gebruik van een geheel nieuw platform waarbij de films via direct play gestreamd worden.(zonder allerlei streams die gekozen moet worden.) In de hoogst mogelijke kwaliteit met DTS 5.1 geluid en NL ondertiteling direct zonder te zoeken. Voordelen:
- Geen streams opzoeken
- Geen wachttijd.
- Direct afspelen
- Direct NL ondertitel in de film (zoeken verleden tijd)
- Nieuwste besturingsysteem
- Automatische update (uw systeem wordt bijgehouden op updates)
- support op langer levensduur
- Livetv (incl fox sport, ziggo sport, en 150 overige zenders)
- EPG (electronische programma gids)

Wat heeft u ervoor nodig? een van bovenstaande spelers, en account bij easy2use die u kunt registreren na ontvangst van uw kaartje.

Let op, actie is t/m a.s. zondag 23:59 geldig.


Wat ontvangt u?


-Sd kaart die u in uw speler doet
Wanneer ontvang ik het kaartje?
U ontvangt na bestelling het kaartje binnen circa 3 werkdagen in huis zonder verzendkosten u hoeft hier net voor thuis te blijven.
Prijs?

49 eur
inclusief verzendkosten
 
1 link, 1 Apk en je kijkt hetzelfde gratis.
Maar ik kan er niet veel over zeggen wegens de regelementen.
Kon ik maar 1x vrij mijn gang gaan, dan is het voor eens en altijd duidelijk hoe men werkt, en hoe het ook zonder geld kan.
Ik weet blijkbaar teveel.

49 euro voor onbepaalde tijd is echt een koopje @Andre19721972 ;):ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
  • Like
Reacties: Yasfa
Maar ik kan er niet veel over zeggen wegens de regelementen.
André niet zo bekrompen haha
Onze reglementen beperken niet een gezonde discussie hierover ...als je inderdaad de linkjes maar achterwege laat ;)