Er is een nieuwe repo voor Covenant

Hier werkt covenant niet meer sinds vandaag. Ik heb de kodi no limit build geïnstalleerd. Ik krijg telkens andere streams dat niet bij de aflevering van de serie hoort.
Even vraagje van deze kant die genoemde build wordt die nog redelijk bijgehouden ?
 
Even vraagje van deze kant die genoemde build wordt die nog redelijk bijgehouden ?

Deze wordt goed bijgehouden in mijn opinie. Ik ben dik tevreden over deze build. En vooral dik tevreden over poseidon.
Ik heb hier geen haperingen of niks
 
  • Like
Reacties: Lex
Deze wordt goed bijgehouden in mijn opinie. Ik ben dik tevreden over deze build. En vooral dik tevreden over poseidon.
Ik heb hier geen haperingen of niks
Dank je wel ik weet genoeg kreeg daar van iemand een vraag over.
 
Hallo allemaal, ik ben hier nieuw op dit forum :). Bij mij werkt covenant niet meer zoals het moet. Als ik een serie wil bekijken, dan zijn 5 van de 10 afleveringen het zelfde. Heel raar, iemand een idee hoe dit komt. Kijkt iemand via iets anders dan covenant naar series? Alvast bedankt voor jullie reacties.
 
Dat zijn IPTV providers ;) Kan idd ook handig zijn ;)

En hier staat alles wat je wil weten over de nieuwste info mtt Kodi(y)
De link die ik eerder had gepost was een verzameling van diverse chats via telegram,had idd beter deze los kunnen plaatsen voor de duidelijkheid;)
 
Hallo allemaal, ik ben hier nieuw op dit forum :). Bij mij werkt covenant niet meer zoals het moet. Als ik een serie wil bekijken, dan zijn 5 van de 10 afleveringen het zelfde. Heel raar, iemand een idee hoe dit komt. Kijkt iemand via iets anders dan covenant naar series? Alvast bedankt voor jullie reacties.

Ik kijk alles via nolimitsbuilds (Poseidon,Pyramid,Genisus Reborn); en het probleem dat je hebt bij convenant herken ik, had ik ook last van, wel is me toen opgevallen dat als je de waslijst van aanbieders zag, je pas vanaf de 14e aanbieder je aflevering kon bekijken die je nodig had.

Mvg Eroll
 
  • Like
Reacties: Cdp
Ik weet niet welke setup je hebt, maar als je ZT Wizard een build installeerd en daarna ares tweak eroverheen gebruikt heb je een hele goeie basis waar bijna alles werkt. Zelf even je ondertitels en wat eigen inlog details invullen en ??????
 
Waar kan ik ergens een iptv abonnement aanschaffen?

Zo'n abonnement is dat eigenlijk alleen maar voor tv zenders? Of ook voor films en series. Want ik bekijk eigenlijk alleen maar series en films. Nu heb ik een klein raspberry pi 3 bakje, maar dat werkt niet zo goed. Ik zal kijken voor een mediaspeler cobra of iets dergelijks. Of wat neem ik het best? Maar ik twijfel om iptv aan te schaffen.