Er is een nieuwe repo voor Covenant

Er is nu al een paar keer gezegd dat we verder gaan maar blijkbaar wordt er niet geluisterd
hier is de laatste waarschuwing bij een volgende keer is het geen waarschuwing meer maar 1 maand ban

punt
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Tja, men zit er 'vol van'. :confused:
Dan even weer topic, convenant (vanuit de titanium buld) werkt bij mij ook prima dat hij niet wordt bijgehouden betekent dat de films niet wordt geüpdatet of de addon zelf?
 
Addons komen en gaan top addons zoals deze bestaan een half jaar en stoppen dan, ze worden te bekent . Voor covenant was het exodus en daarvoor een andere enzo verder. En wat doen we dan we zoeken verder of blijven hangen. Gisteren werkte mijn widget niet meer van de series dus covenant vliegt eraf en ik pak fantastic add-n zolang deze werkt . Stopt deze ook pak ik de volgende . Wel weer wat werk om mijn skin aan te passen maar dat neem ik erbij .

Tja, men zit er 'vol van'. :confused:
Dan even weer topic, convenant (vanuit de titanium buld) werkt bij mij ook prima dat hij niet wordt bijgehouden betekent dat de films niet wordt geüpdatet of de addon zelf?
De add-on
 
  • Like
Reacties: Slikt
Maar voor de zekerheid ook maar fantastic geïnstalleerd
Dat voorkomt iig de frustratie dat als je lekker een film of serie wilt kijken je nog wel een werkende add-on beschikbaar hebt mocht Covenant eruit knallen. :)

Gelukkig wordt de URL Resolver nu deels bijgehouden en zou Covenant het voorlopig dus nog wel volhouden.
 
Instellingen > Systeeminstellingen > Addons > Beheer onafhankelijkheden > naar onderen scrollen > URL Resolver > Reset functie cache


Ik zie nergens Beheer onafhankelijkheden...

Ik heb daar alleen;

- Updates automatisch installeren Aan / Uit
- Toon mededelingen Aan/Uit
- Onbekende bronnen Aan/Uit

En de mogelijkheid bovengenoemde instellingen in één keer naar de standaardwaarden te zetten...

Help?
 
Heren/Dames, heel erg bedankt voor deze, net lekker Geostorm in 720 gekeken.
laatste vraag kam automatische updaten van Addons weer aan, of uit laten?
denk zelf aan, met deze repo
 
Ik zie nergens Beheer onafhankelijkheden...

Ik heb daar alleen;

- Updates automatisch installeren Aan / Uit
- Toon mededelingen Aan/Uit
- Onbekende bronnen Aan/Uit

En de mogelijkheid bovengenoemde instellingen in één keer naar de standaardwaarden te zetten...

Help?
Systeeminstellingen "klik"
add-on en op het rechterscherm beheer afhankelijkheden "klik"
rechterscherm URLRESOLVER "klik"
Configuren "klik"
UrlrResolver
rechterscherm Reset Functie Cache "klik"

zo moet je het wel vinden, in iedergeval zo vindt ik het:)
 
Laatst bewerkt:
Systeeminstellingen "klik"
add-on en op het rechterscherm beheer afhankelijkheden "klik"
rechterscherm URLRESOLVER "klik"
Configuren "klik"
UrlrResolver
rechterscherm Reset Functie Cache "klik"

zo moet je het wel vinden, in vedergeval zo vindt ik het:)
Ik heb dat gisteravond gedaan en nu laad hij geen addons meer. YouTube nog wel maar zodra ik search doe alleen maar working in beeld HELP
 
Ik heb het zo gedaan en bij mij werkt alles nog,
addons die het deden doen het bij mij nog altijd.
 
Zou hem niet installeren , xvbmc werkt door je hele systeem heen ,
Probeer you tube maar is te bekijken ,
een zooitje >:(
>:(
 
Gek he..............verkondig dit al maanden hier dat die shit xvbmc niet op je systeem moet :) :)

Mm jmmr dat ik het wel gedaan heb... wou hem verwijderen maar durf niet, bang dat Covenant het niet meer doet.

Covenant deed het al maar ik had hier een vraag gesteld over die zip wou proberen of daar door Bennu het weer zou doen. Msar niet slim dus... verwijderen nog een optie? Of soet Covenant het dan echt niet meer?

Mm jmmr dat ik het wel gedaan heb... wou hem verwijderen maar durf niet, bang dat Covenant het niet meer doet.

Covenant deed het al maar ik had hier een vraag gesteld over die zip wou proberen of daar door Bennu het weer zou doen. Msar niet slim dus... verwijderen nog een optie? Of soet Covenant het dan echt niet meer?


Oh wacht lees het verkeerd!! haha dit gaat weer over iets anders... xvbmc... sorry. verkeert gelezen.
 
Waarom werkt Xvbmc dan hier wel? Kijk alles, vind alles, dus kan iemand mijn uitleggen waarom dat dan zo is?
Of komt dat nog dat ie moeilijk gaat doen
let wel, ik wil ook leren
 
Waarom werkt Xvbmc dan hier wel? Kijk alles, vind alles, dus kan iemand mijn uitleggen waarom dat dan zo is?
Of komt dat nog dat ie moeilijk gaat doen
let wel, ik wil ook leren
Ik draai ook al maanden erop zonder enige problemen.
Maar eigenlijk heb ik het niet nodig...meer voor interface. Kijk alleen covenant... Correctie nu Fantastic.
Volgens zeggen, zou er louche coding in zitten... zelf niets van ondervonden. maar ben ook geen programmeur
 
Er zijn veel tevreden gebruikers van XvBMC en die zullen het toch allemaal wel niet verkeerd doen.Natuurlijk ook hier lopen gefrustreerde leden rond die ooit een akefietje met hun hebben gehad en het nodig vinden dit forum te gebruiken om hun in een kwaad daglicht te plaatsen.
Zolang alles werkt gewoon gebruiken sociale media is tegenwoordig alert genoeg om bij problemen tijdig aan de bel te trekken.
 
Er zijn veel tevreden gebruikers van XvBMC en die zullen het toch allemaal wel niet verkeerd doen.Natuurlijk ook hier lopen gefrustreerde leden rond die ooit een akefietje met hun hebben gehad en het nodig vinden dit forum te gebruiken om hun in een kwaad daglicht te plaatsen.
Zolang alles werkt gewoon gebruiken sociale media is tegenwoordig alert genoeg om bij problemen tijdig aan de bel te trekken.
Ik zeg..... Dus dat. Goed verwoord weer Lex :hitchhike:
 
There were 6 repo's supporting .
2 repo's is still working absolutely fine.
1. XvBMC Repo
2. Kodil Repo
Rest are Gone. Simply install covenant kodi with working repo's and enjoy streaming through covenant
 
  • Like
Reacties: sumitomo
Hier werkt covenant niet meer sinds vandaag. Ik heb de kodi no limit build geïnstalleerd. Ik krijg telkens andere streams dat niet bij de aflevering van de serie hoort.