Eric Hebs verlaat ons team!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spinix

Technisch administrator
Medewerker
25 dec 2015
3.600
2.202
216
25
Beste Kodi-Forum leden,

Helaas gaat een trouw en bekend team lid @Eric Hebs ons forum verlaten als Moderator. Wegens privé redenen kon hij het niet meer opbrengen om Moderator te blijven op ons forum.

Wij zijn binnenkort weer opzoek naar nieuwe team leden. Wanneer hier meer over bekend is laten wij dit weten via een nieuwsbericht. (Tip: Zorg dat je actief bent)
Ik wens @Eric Hebs veel geluk toe en wil hem namens mij en ons Staff team bedanken voor zijn inzet op dit forum!

Groet,
Het Kodi-Forum.nl Staff team.

:hart:
 
  • Like
Reacties: Eric Hebs
Jammer @Eric Hebs dat je het forum gaat verlaten als moderator zijnde. Voor vele hier was je een welkome hulplijn bij het oplossen van problemen en het verstrekken van info. Ik hoop "The Godfather van HIPTV" toch nog regelmatig tegen te komen hier op het forum.

@Eric Hebs het gaat je goed kerel. Veel succes met alles wat je nog wilt gaan doen in de toekomst en bedankt voor al het moois wat je gegeven hebt. :thanks:

Groetjes SenRav
 
@Eric Hebs jammer om dit te moeten lezen,maar privé staat uiteraard altijd op nummer 1!!!
Dat het je verder goed mag gaan en we je hier nog voorbij mogen zien komen.
Take care .....
 
  • Like
Reacties: Eric Hebs
Jammer maar inderdaad prive gaat altijd voor...Schiet mij wel een vraag te binnen mbt HIPTV kan dat gewoon nog steeds via dit forum verlengd worden etc of moet dat in de toekomst anders?
 
  • Like
Reacties: Eric Hebs
Jammer maar inderdaad prive gaat altijd voor...Schiet mij wel een vraag te binnen mbt HIPTV kan dat gewoon nog steeds via dit forum verlengd worden etc of moet dat in de toekomst anders?
Dit kun je het beste via HIPTV doen. Daar staat een contact formulier.
 
Heel jammer kerel je was en bent echt een toppertje voor dit forum
Wij zullen je expertise en je lol maken missen
Het ga je goed ik zal je vast nog eens spreken via hiptv....
:thanks::thanks::thanks::thanks:
Voor alles wat je voor dit forum hebt betekend
Eric het gaat je goed :-(
 
Dank jullie wel allemaal, super lief, en voor de goede orde er is niets ergs hoor, ik ben níet ziek, er zijn geen problemen, maar ik heb in goed overleg besloten meer tijd vrij te maken voor mijn vriendin, hobby's in de buitenlucht zoals fietsen en geocaching en natuurlijk HIPTV wat gewoon blijft bestaan en support zal blijven geven.
:leuk:
 
Dank jullie wel allemaal, super lief, en voor de goede orde er is niets ergs hoor, ik ben níet ziek, er zijn geen problemen, maar ik heb in goed overleg besloten meer tijd vrij te maken voor mijn vriendin, hobby's in de buitenlucht zoals fietsen en geocaching en natuurlijk HIPTV wat gewoon blijft bestaan en support zal blijven geven.
:leuk:
Oh leuk komen we elkaar misschien nog eens tegen tijdens het cachen! :Dddd4
 
hey eric... veel plezier met de vrije tijd die je tegemoet gaat.. bedankt voor de support, info en de iptv!
it goes you well!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.