Forumgebruiker Reidinga ziek

Wat een klotenbericht....

Ik heb Ernst (online) leren kennen als een geweldig persoon met een uitgebreide technische kennis die daarnaast ook veel aandacht had voor de mensen achter de online contacten (hij heeft mij zeker geholpen bij mijn moeilijke periode).

@Reidinga - Ernst, zijn partner, familie en vrienden heel veel sterkte en kracht toegewenst in deze moeilijke tijd...

Koos
 
  • Geweldig
Reacties: Reidinga
Tijdens de ontwikkelingen van de m3ueditor veelvuldig met Ernst conact gehad via de PB hier en Telegram, wist dat hij met zijn gezondheid kwakkelde en zo zijn up en downs had, wens hem en zijn familie en vrienden veel kracht toe en hopen op een spoedig herstel.
 
Heel veel sterkte toegewenst Ernst en zijn familie. Ik hoop dat je weer snel hersteld van deze verschrikkelijke ziekte.
 
  • Geweldig
Reacties: Reidinga
Wat een verschrikkelijk nieuws, ik heb eerder veel goede gesprekken met hem gehad. Ik wens hem en zijn familie heel veel sterkte komende periode...

Ik heb de titel van het topic even aangepast omdat die anders met naam en toenaam op Google te vinden is.
 
  • Geweldig
Reacties: Reidinga
Ja ik ben nog niet terug aan het werk, zit nog altijd met medicatie etc, maar ben terug thuis en inderdaad t ergste is achter de rug. Ik probeer de draad weet wat op te pakken, en hoop dat ik zsm weer terug zit op t oude / hoger niveau ?
 
Ja ik ben nog niet terug aan het werk, zit nog altijd met medicatie etc, maar ben terug thuis en inderdaad t ergste is achter de rug. Ik probeer de draad weet wat op te pakken, en hoop dat ik zsm weer terug zit op t oude / hoger niveau ?


Was verrast dat je telegram account ineens weer actief was, veel succes met het verdere genezingsproces hopelijk ben je snel weer in staat wat mooie kunsten te vertonen, maak nog steeds dagelijks gebruik van je editor.
 
  • Like
Reacties: BenBem en Reidinga
Dankjewel - ik ben op het moment al lekker bezig, ook wil ik de editor mogelijk uitbrengen voor meerdere platforms en/of web. Dus er zitten zeker een hoop nieuwe dingen in de pijpleiding :) ik heb veel tijd gehad, en heb die vooral besteed om nieuwe ideeen op te doen. Dus de updates komen er aan, hoe snel ligt per dag - de ene dag gaat t beter dan de andere, maar "i'm here to stay" dus er gaan nog een hoop nuttige dingen komen :)
 
@Reidinga ik zag zonet dit bericht en hoop van harte dat alles weer goed komt man, ik ben hier nog nietzo lang heb al veel gelezen (moet nog veel lezen ;)) maar heb je ondertussen al privé gesproken met een leuke afsluiter ;) Nu ik ben elke dag bezig met je app m3u maar loop elke keer verloren in het bos lol, kom er niet aan uit hehe mocht je in je kostbare tijd nog het pdf'je vinden let me know ;) ondertussen blijf ik volharden om uit het bos te geraken :)