ervaring met sunny usenet

fluppeke

Expert
10 sep 2017
253
50
16
zijn er hier nog leden die ervaring hebben met SunnyUsenet?

Ik kreeg per mail een geweldige aanbieding ,denk ik althans, van Sunny

Prijs 2.92 Eur /maand

UNLIMITED SPEED

UNLIMITED DOWNLOADS

3000 dagen retentie

40 connecties (alhoewel ik het nut niet zie om dan wel 10-20 of 40 te hebben) Je ddeld toch telkens de snelheid door het aantal connecties Toch?)

Graag advies
 
Let op deze heeft X-trace dus zet je VPN aan ;)
Retentie is natuurlijk bullshit want met DMCA en N&T is het soms al binnen enkele uren weg (altijd optijd erbij zijn dus of iets van sickbeard achtige dingen installeren).
 
Voor 5,75€ p/m heb je debrid, usenet,vpn en 500Gb cloud storage bij premiumize. Enige waar je evt op moet letten is de limit van 1TB download p/m.
 
Voor 5,75€ p/m heb je debrid, usenet,vpn en 500Gb cloud storage bij premiumize. Enige waar je evt op moet letten is de limit van 1TB download p/m.

Een combo van al die dingen of is dat 1 abbo ?
 
Een combo van al die dingen of is dat 1 abbo ?

Dat is 1 abbo, en misschien wel het leukste: het maakt niet uit of je glasvezel of een inbel snelheid hebt, je laat de server van premiumize downloaden met 70MB/s!!! naar hun cloud en vervolgens speel je deze met kodi af.
 
Dat is 1 abbo, en misschien wel het leukste: het maakt niet uit of je glasvezel of een inbel snelheid hebt, je laat de server van premiumize downloaden met 70MB/s!!! naar hun cloud en vervolgens speel je deze met kodi af.

Dankje dan zoek ik verder zag het zo snel niet op de site staan ;)
 
  • Like
Reacties: Slikt
Voor de sporadische toepassing (download nooit upload) ga ik het laatste jaar voor de goedkoopste maandelijkse betaler . Hitnews nacht.
Dit voldoet ruimschoots. Maar die sunny is nog veel goedkoper maar dan wel jaarlijks. Maar wat is nu eur 35 voor een jaar. Peanuts.:)
 
  • Like
Reacties: mrmiyagi
Ff als voorbeeld,zelf heb ik 100/100 glasvezel. Download is dat 11 MB/s ongeveer. Op de foto laat ik premiumize downloaden.
You must be registered for see images attach
 
  • Like
Reacties: mrmiyagi
Als ik dat allemaal op een rijtje zet dan moet ik er toch eens goed over nadenken.
Ik heb ook nog Kodi en geen RD en geen Vpn.
 
  • Like
Reacties: Slikt
@Slikt je mag me toch eens vertellen waar je dat ziet staan ik kom erop de site van RD niet uit of moet je al ingelogd zijn wellicht ;)
 
  • Like
Reacties: Slikt
Hier kun je een trail aanvragen en support op reddit via deze sub is ook top.
You must be registered for see medias
 
  • Like
Reacties: mrmiyagi
Bedankt Slikt
Ik heb een 3 dagen test en wil nu leechen met Alt Binz maar weet niet wat ik moet gebruiken als login en password in Alt binz
Ik ga naar de website met email en password en dan heb ik geen login . Ik probeerde de nummer ID (staat in account) en mijn passwoord van de web maar geen success.
Kan jij mij verder helpen. ? Ik heb al wel 2 files in de cloud en dat gaat prima.
Alvast dank
 
Hier staat een duidelijke uitleg. Gebruik zelf overigens nzbvortex. Maar de basis is hetzelfde met inlog.
 
Ik had het intussen gevonden. Onder login en password verwacht ik meestal een naam en een zelfgemaakt password
Bleek dat inderdaad de nummer ID en de API key bedoeld worden. Dit vind ik niet zo duidelijk in de uitleg.
Schrijf dan niet password maar api key indien je deze moet gebruiken. Wij zijn allemaal geen wizkids op onze oude dag .:)

Nu heb ik problemen met de VPN Ik denk dat ik deze netjes volgens how to van de features heb uitgevoerd . De icoon met hangslotje staat ook in de taakbalk rechts onder maar ik krijg steeds een TLS verbindingsfout wat ik ook neem bvb NL of BE of US.
 
Met vpn heb ik geen ervaring......Ik denk dat je hier beter een nieuw topic van kunt maken om meer response te krijgen of evt op reddit je vraag stellen.
 
Ok heb ook vpn opgelost.
Ik ga waarschijnlijk een account openen maar of het een maand dan wel een jaar wordt weet ik nog niet. Heb nog een dagje test dus nog wat bedenktijd.:)
Misschien dat er wat geweldige aanbiedingen komen op superfriday eind deze maand?:LOL:
 
  • Like
Reacties: Slikt
Laatste aanbieding was met het wk. 50€ voor 1 jaar. Wat ik begrepen heb doen ze dat met kerst weer. Maar black friday ook ff in de gaten houden??
 
Heeft iemand van jullie het Log beleid weleens bekeken ,en wat zijn de meningen daarover.