Ervaringen Banggood

Andre19721972

Expert
29 mei 2017
417
504
216
51
Alle boxen die ik besteld heb (op 1 na) werken allemaal prima.
Het is allemaal een beetje plastic, maar dit wil niet zeggen dat de hardware/firmware slecht is.
Ik heb het kastje aangesloten, ik heb me aangemeld in de playstore, Kodi opgezocht, verwijderd, en direct opnieuw geinstalleerd.
Samen met een koeltafeltje is het een prima streamingbox.
Maar er zijn een paar mensen die hebben deze box gekregen met de verkeerde appstore erop.
Zo heb ik versie 15.4.12 meende ik uit mijn hoofd, en leon heeft versie 12, en dat is toch wel een beetje vreemd.
Daar scoor Bangslecht geen punten mee.
Gewoon Banggood links laten liggen en voor 1 euro meer je producten bij AlieExpress kopen.
Daar ligt het hele verkoopbeleid gunstiger voor de koper.
Banggood zijn slinkse oplichters ben ik wel achtergekomen.
Ze hebben alleen de pech dat ik een 4K video ga opnemen, en deze ga verspreiden via al mijn Social media kanalen.
Daar worden hun namelijk niet vrolijk van.
In dat hele muziekgebeuren heb ik tienduizenden volgers.
Delen maar, en je bereikt nog meer mensen, of een advertentieset aanmaken voor 52 euro per dag op mijn pagina met een bereik van 1,8 miljoen mensen per 24uur met 52 euro per dag.
Ik ben makkelijk, maar ik kan ook heel donders moeilijk zijn.
 
AliExpress heeft het voordeel dat je uit meerdere aanbieders kunt kiezen. En dus ook uit welk land het geleverd wordt. Het is even zoeken maar een 4/64 box is voor een leuke prijs uit Frankrijk of Spanje leverbaar. Zit je ook niet met invoer rechten.
 
Idd,
Dat had ik gezien toen ik die koeltafeltjes kocht.
Ik heb ze nog niet binnen die tafeltjes (de meeste al wel), maar zag de box daar vanuit Spanje ook voor ongeveer 34 euro.
Ik maak me verder niet zo druk, maar ik vind het rot voor degeen die een gebrikte kast of een box hebbben gekregen met een totaal andere Playstore.
Ik heb de fotos van Leon gezien, hij kan geen Ziggo app downloaden en geen Videoland, en ik heb een open store waar het gewoon in staat.
Ik heb 3 van die boxjes die zijn allen goed, en 1 H96max met een RK3328 die NIET goed is.
Maar ik vind de goede firmware uit Oktober 2018 nog wel, dan werkt dat boxje ook weer, en geef ik hem weg hier in het forum.
Want de box zelf is nieuw en goed, alleen de verkeerde firmware... En ik geloof toch dat ik dat wel klaar krijg.. LOL.
Leon gaat eerst bij Banggood navraag doen en kijken voor een wissel, als dat niet lukt ruil ik zijn box met een goed werkende van mij.
Het toeval leert dat Leon en ik elkaar wel kennen persoonlijk.
Hij zit ook op dit forum onder een andere naam.
Heeft hij wel een voordeel, ik installeeer gelijk alles binnen een kwartier, voor dagen lang plezier.
Ik bouw Kodi geheel handmatig op met de skin Aeon Nox Silvo met Rss lopend,het weer, en mooie achtergronden in alle secties die ik handmatig aanmaak.
Binnen het gebeuren installeer ik de 3 beste addons, en ook niet meer.
Dan blijft kodi vloeiend lopen.
Ik zal daar nog eens een filmpje van maken, dan kan iedereen het.
Het is niet zo moeilijk, en ik doe het dusdanig filmen dat alles binnen de bronnen van Kodi blijft. (Geen Unknow Sourches)
Geef deze link maar op in de RSS : getal op 30 laten en daarna kodi even restarten.
Daarna loop hij.


AliExpress heeft het voordeel dat je uit meerdere aanbieders kunt kiezen. En dus ook uit welk land het geleverd wordt. Het is even zoeken maar een 4/64 box is voor een leuke prijs uit Frankrijk of Spanje leverbaar. Zit je ook niet met invoer rechten.
Post automatically merged:

Een paar mensen hebben wat minder geluk en de verkeerde playstore/Firmware erop toegezonden gekregen.
Uiteraard zijn de meeste tevreden zolang men maar krijgt waar je voor betaald.
Gelet de prijs is het een prima streamingboxje.
In de Benchmark scoort hij geen topscore, maar voor streaming is hij uitermate geschikt.
En je hebt ook 4K Youtube.
Ja, dat koelertje heb je mooi eronder gemaakt, zo deed ik dat voorheen ook.
Ik moet zeggen, Anita heeft een 2/16 in gebruik (zelfde kastje verder) en doet het ook al wonderbaarlijk goed voor een stuk plastic haha.
Maar koeling is vaak het probleem, de Hardware en Firmware draait prima.
Zelf had ik nog geen 4/64 aangesloten gehad tot vanavond.
Alles draait prima, en ik ben ook een liefhebber van Wonderbox Mediacenter WBMC.
Mocht je AB ooit kapot gaan, ik heb al ontdekt dat de standaard AB die normaal bij de boxjes worden geleverd ook op de H96 werkt.

Vorige week ook de H96 max 4/64 mogen ontvangen, inderdaad veel plastic en zeer slechte koeling, werd behoorlijk warm....op advies van sommige forumleden heb ik maar een koeler aangebracht, de onderzijde vd box is eenvoudig te verwijderen, heb het roostertje eruit gehaald en de koeler van 5 volt ( via de usb ) er op gemonteerd, en dat werkt uitstekend.

De voor geïnstalleerde Kodi heb ik eraf gehaald, deze liep veel vast, vooral bij het afsluiten zelf.....nu gebruik ik WBMC, geen enkel probleem meer, loopt heel soepel.
Heb mn configuratie zo eenvoudig mogelijk gehouden, geen poespas van veel addons, momenteel staat er exodus redux op met real debrid, en ben versteld wat dit kastje kan, gisteren Gladiator in 4K gekeken, geen enkele hapering...geweldig.

Kortom: het is een goed boxje, extra koeling is niet overbodig.....over de kwaliteit kan ik nog niet veel zeggen, hiermee doel ik op de hardware enz, maar dat zal de tijd leren.

Ps. Andre bedankt voor de tip mbt deze box, ook geen inklaring betaald?
 
Laatst bewerkt:
Je bedoelingen zijn goed maar het is Wechip, de ontwikkelaar die het moet oplossen en niet Banggood. Banggood is slechts een verkoop platform. Het komt op het zelfde neer als dat je bol.com gaat stalken om firmware op te sturen. Denk niet dat dat gaat lukken :):)


 
Laatst bewerkt:
They gave first blood!

You must be registered for see images

Post automatically merged:

Voor wat het waard is.
Wat de Playstore betreft, ik wilde proberen hem zonder te resetten aan de praat te krijgen, zonder de melding, account controleren.

Ik heb eerst de store geüpdatet naar 15.7, maar dat maakte niets uit, daarna updates verwijderd en hij ging vervolgens terug naar versie 15.4.22 all, toen deed hij het alweer, daarna met een apk opgewaardeerd naar 15.7.17 en deze werkt tot nu naar behoren.
In ieder geval op de toekomst voorbereid nu. ;)
 
Laatst bewerkt:
Je bedoelingen zijn goed maar het is Wechip, de ontwikkelaar die het moet oplossen en niet Banggood. Banggood is slechts een verkoop platform. Het komt op het zelfde neer als dat je bol.com gaat stalken om firmware op te sturen. Denk niet dat dat gaat lukken :):)




Hmmm? ik begrijp wat je zegt, maar stel je voor dat je een laat ik als voorbeeld noemen Sony tv koopt bij het grote bol.com, en jij komt met de tv thuis, sluit hem aan, en hij blijkt het zeer slecht te doen omdat de voeding van de tv defect is, ga je dan ook rechtstreeks contact opnemen met Sony? Of neem je dan ook contact op met de winkel die jouw de tv heeft verkocht die slecht werkt?

@Andre19721972 neemt contact op met banggood, zodat deze de vraag die hij stelt kan doorzetten naar de fabrikant van de box, in dit geval wechipbox.com.

Hier ligt denk ik de schone taak van banggood om te bemiddelen, en zeker voor klanten die meer bestellen als gemiddeld.

Maar er komt geen enkele vorm van bemiddeling van banggood, en dan kan ik na 40 e-mails te hebben gehad met telkens dezelfde vragen de boosheid van André wel begrijpen.

Het enige wat André nu nog zou kunnen doen, is contact opnemen met de fabrikant, en het hele banggood fiasco uitleggen, en zeggen dat er geen enkele vorm van medewerking is, en of hun misschien zouden willen helpen met deze issue.

Weliswaar moet André wel rekening houden dat dit dan de fabrikant betreft, en zijn boosheid achterwege laat, tenslotte vang je meer vliegen met honing dan azijn?

Let op, dit hoeft niet eens een fout van de fabrikant te zijn, wellicht heeft banggood nog een restvoorraad van een oude partij liggen, die ze dus eerst kwijt willen!

Het is niet de manier zoals het normaal zou moeten gaan, maar niet geschoten is altijd mis toch? Nee heb je al, ja kun je wellicht krijgen als je het netjes vraagt??‍♂️
 
Daarom ook de link in mijn bericht

Nee klopt, maar dat is dus een taak die banggood op zich had moeten nemen als het een goede verkoper betrof.

Naar mijn mening heeft @Andre19721972 hier in deze het dus niet fout gedaan als consument, hij is gaan klagen bij de verkopende partij, net zoals wij dat hier bij winkels of webshops zouden doen.

De manier waarop banggood denkt met hun klanten om te kunnen gaan verdient in mijn ogen in ieder geval niet de schoonheidsprijs.

Denk wel dat André jouw link kan waarderen, nu heeft ie in ieder geval nog een kleine kans om wat te bereiken, want van banggood hoeft ie in ieder geval niets te verwachten, dat is wel duidelijk?
 
Floppie had een T9 met gebrikte firmware.
Hij heeft een mail gestuurd en de firmware gewoon gekregen.
Hij is hierheen gekomen,en ik heb hem voor hem omgeflasht.
Maar ik maak ook mijn eigen roms, dat deed ik ook al voor mijn Khadas Vim2 (binnenkort koop ik de Khadas Vim3).
Dus het komt wel voor elkaar.
De claim loopt nu bij PayPal, en die laat ik het nu mooi uitzoeken.
En ik koop never nooit meer wat bij Bangslecht.
En ik hou me niet in bij dat (kunt u tekenen) bedrijf.
ik zeg wat ik denk, zo zit ik in elkaar, en geld intereseert me niets, het gaat om 35 euro, daar lig ik niet wakker van.
Het is een principezaak.

Hmmm? ik begrijp wat je zegt, maar stel je voor dat je een laat ik als voorbeeld noemen Sony tv koopt bij het grote bol.com, en jij komt met de tv thuis, sluit hem aan, en hij blijkt het zeer slecht te doen omdat de voeding van de tv defect is, ga je dan ook rechtstreeks contact opnemen met Sony? Of neem je dan ook contact op met de winkel die jouw de tv heeft verkocht die slecht werkt?

@Andre19721972 neemt contact op met banggood, zodat deze de vraag die hij stelt kan doorzetten naar de fabrikant van de box, in dit geval wechipbox.com.

Hier ligt denk ik de schone taak van banggood om te bemiddelen, en zeker voor klanten die meer bestellen als gemiddeld.

Maar er komt geen enkele vorm van bemiddeling van banggood, en dan kan ik na 40 e-mails te hebben gehad met telkens dezelfde vragen de boosheid van André wel begrijpen.

Het enige wat André nu nog zou kunnen doen, is contact opnemen met de fabrikant, en het hele banggood fiasco uitleggen, en zeggen dat er geen enkele vorm van medewerking is, en of hun misschien zouden willen helpen met deze issue.

Weliswaar moet André wel rekening houden dat dit dan de fabrikant betreft, en zijn boosheid achterwege laat, tenslotte vang je meer vliegen met honing dan azijn?

Let op, dit hoeft niet eens een fout van de fabrikant te zijn, wellicht heeft banggood nog een restvoorraad van een oude partij liggen, die ze dus eerst kwijt willen!

Het is niet de manier zoals het normaal zou moeten gaan, maar niet geschoten is altijd mis toch? Nee heb je al, ja kun je wellicht krijgen als je het netjes vraagt??‍♂️
Post automatically merged:

Oneens.
Ik betaal aan BG, dus ze lossen het maar op.
Zo niet haal ik ze door de stront.
Claim loopt, niet mijn probleem, wel die van BG.
Als ze binnen een bepaald termijn niet reageren op de claim, dan krijg ik zoiezo mijn geld terug.
Ik heb dit wel eerder meegemaakt.
Mijn Social Netwerk is erg groot.
Als ik een advertentie aanmaak op mijn Facebookpagina voor maximaal 52 euro per dag, is dat goed voor 1,8 miljoen vieuws per 24uur.
Ja dat kost geld.... So what?

Je bedoelingen zijn goed maar het is Wechip, de ontwikkelaar die het moet oplossen en niet Banggood. Banggood is slechts een verkoop platform. Het komt op het zelfde neer als dat je bol.com gaat stalken om firmware op te sturen. Denk niet dat dat gaat lukken :):)


 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: phelsuma
En ik hou me niet in bij dat (kunt u tekenen) bedrijf.

Je bedoelt dat Kwalitatief Uitermate Teleurstellende bedrijf????

Maar ik snap je: principe is principe, al gaat het om 1 euro?

Maar je zou het nog even kunnen uitleggen bij de fabrikant, misschien dat zij beter begrijpen wat klantenservice inhoud?

@rakuten heeft de link al eerder in dit topic gepost.

Succes man??
 
  • Grappig
Reacties: Andre19721972
Ik laat BG erachteraan gaan.
luister maar naar het liedje !!

You must be registered for see medias

Je bedoelt dat Kwalitatief Uitermate Teleurstellende bedrijf????

Maar ik snap je: principe is principe, al gaat het om 1 euro?

Maar je zou het nog even kunnen uitleggen bij de fabrikant, misschien dat zij beter begrijpen wat klantenservice inhoud?

@rakuten heeft de link al eerder in dit topic gepost.

Succes man??
Post automatically merged:
 
Laatst bewerkt:
Maar even een nieuwe topic aangemaakt voor deze 12 berichten aangezien ze weinig te doen hadden met de review van de H96 Max 4/64.
 
@Andre19721972 maar op youtube (dat filmpje wat je poste) maak je ook gehakt van alieexpress dus word nu kiezen uit twee slechten voor jouw ?
 
Hahahaha, ja, maar hun hebben het wel opgelost.
Het filmpje is wel blijven staan, maar ik zal de tekst wel wijzigen naar onzinfilmpje, want ik vind idd wel dat ik dat eerder had moeten doen.
Maar bij Alie was het voorheen ook niet altijd even goed.
Dat is pas de laatste 2 jaar beter.
BG kom ik nooit meer, ik heb gevraagd om mijn account daar te verwijderen.
Post automatically merged:

Ach Arjan,
Ik ben nooit de moeilijkste.
Maar ik heb zoveel energie hierin zitten dat het zover is gekomen dat ik zelfs gebeld heb.
Bij iedere chatsessie dacht ik dat het opgelost zou worden, maar ipv een oplossing kwam de standaard mail weer binnen.
Zend ons een video,foto blablabla.
Daarbij maakt het mij niet uit dat mijn ene box gebrikt is.
Ik weet dat er een moment komt dat ik hem wel weer aan de praat krijg zoals altijd.
Ik heb me ook kwaad gemaakt voor de mensen hier die met gebakken peren zitten.
Ik maak me dus niet eens druk om mezelf maar om andere.
Leon heeft vandaag al een nieuwe (Jingelstudio op dit forum) en voor de andere zoek ik me een slag in de rondte.
waarschijnlijk krijg ik het nu via een winkel van Aliexpress.
Ik heb in een bericht de situatie uitgelegd, en daar werd positief op gereageerd.
Ik moet even afwachten.
Maar ik stuur ook een mail naar de fabriek.
Het klopt.... ik kon me op het laatst niet meer inhouden tegen Banggood.
Gewoon de moeite die je doet.
Alles wel 100x uitgelegd, en toch steken ze de kop in het zand.
Dan krijg ik al de kriebels om zon box bij de plaatselijke Chinees door het raam te gooien.


Hmmm? ik begrijp wat je zegt, maar stel je voor dat je een laat ik als voorbeeld noemen Sony tv koopt bij het grote bol.com, en jij komt met de tv thuis, sluit hem aan, en hij blijkt het zeer slecht te doen omdat de voeding van de tv defect is, ga je dan ook rechtstreeks contact opnemen met Sony? Of neem je dan ook contact op met de winkel die jouw de tv heeft verkocht die slecht werkt?

@Andre19721972 neemt contact op met banggood, zodat deze de vraag die hij stelt kan doorzetten naar de fabrikant van de box, in dit geval wechipbox.com.

Hier ligt denk ik de schone taak van banggood om te bemiddelen, en zeker voor klanten die meer bestellen als gemiddeld.

Maar er komt geen enkele vorm van bemiddeling van banggood, en dan kan ik na 40 e-mails te hebben gehad met telkens dezelfde vragen de boosheid van André wel begrijpen.

Het enige wat André nu nog zou kunnen doen, is contact opnemen met de fabrikant, en het hele banggood fiasco uitleggen, en zeggen dat er geen enkele vorm van medewerking is, en of hun misschien zouden willen helpen met deze issue.

Weliswaar moet André wel rekening houden dat dit dan de fabrikant betreft, en zijn boosheid achterwege laat, tenslotte vang je meer vliegen met honing dan azijn?

Let op, dit hoeft niet eens een fout van de fabrikant te zijn, wellicht heeft banggood nog een restvoorraad van een oude partij liggen, die ze dus eerst kwijt willen!

Het is niet de manier zoals het normaal zou moeten gaan, maar niet geschoten is altijd mis toch? Nee heb je al, ja kun je wellicht krijgen als je het netjes vraagt??‍♂️
Post automatically merged:

Mail is verstuurd naar de fabriek.
Post automatically merged:

Mensen met een brik kunnen zich melden.
Je betaald wel de verzendkosten, maar ik flash ze kosteloos !
Wie het zelf kan, is hier de firmware :
 
Laatst bewerkt: