Ervaringen gevraagd (nieuwe) Amlogic processoren (S905X2, S905W etc)

KobusKrukas

Expert
12 apr 2017
191
134
16
65
Zijn er hier al leden die ervaring hebben opgedaan met de nieuwe Amlogic processoren?
Dit eventueel in combinatie met CoreElec of LibreElec...
 
Ik heb een x96 max 4GB DDR4 wel maar een 32GB model. En dit is de beste amlogic die ik heb gezien s905x2. In benchmarks beter dan shield maar echt vergelijken kan ik niet omdat ik niet game.
 
  • Like
Reacties: KobusKrukas
Ik heb een x96 max 4GB DDR4 wel maar een 32GB model. En dit is de beste amlogic die ik heb gezien s905x2. In benchmarks beter dan shield maar echt vergelijken kan ik niet omdat ik niet game.

Beter dan de xiaomi mi die hier op forum in de top staat? @LeX of @Spinix misschien deze wellicht erbij plaatsen voor toekomstige box kopers.
 
  • Like
Reacties: KobusKrukas
Beter dan de xiaomi mi die hier op forum in de top staat? @LeX of @Spinix misschien deze wellicht erbij plaatsen voor toekomstige box kopers.
Wel handig om er bij te vermelden dat er geen officiële android TV OS op staat net als bij de xiaomi mi box.
Draait overigens wel android 8.1
 
Wel handig om er bij te vermelden dat er geen officiële android TV OS op staat net als bij de xiaomi mi box.
Draait overigens wel android 8.1

Vandaar ook mijn vraag teken ;) maar een keer extra vermelden is nooit verkeerd ik maak zelf gebruik van de xiaomi mi ;)
 
  • Like
Reacties: KobusKrukas
Vandaar ook mijn vraag teken ;) maar een keer extra vermelden is nooit verkeerd ik maak zelf gebruik van de xiaomi mi ;)
Ik heb ook gekeken om misschien die box te bestellen, aangezien ik nu een xiaomi mi heb en ik twijfel om er nog 1 te bestellen of er toch een andere bij te bestellen. Ik heb een review zitten kijken van de x96 en zag dus dat je vb. bij youtube max 1080p krijgt en netflix 720p dus geen HD/4K. Zullen vast manieren zijn om hier om heen te komen maar het is niet zoals bij de xiaomi mi/shield dat je de officiele licenties hebt van google. Moet zeggen dat de rest van de specs van die box wel goed er uit zien.
 
Reviews niet zo men ding. LoL Het is wel de eerste box dat ik weet die core updates krijgt.Je moet wel zien dat je de echte koopt want veel net niet of iets anders. Ook zeker te vermelden is dat de box, raar maar waar, beter op wifi(108) werkt dan op lan(36).

En ivm 4K dat bijna nooit. Dichtste bij dat ik heb gezien is een 48GB file en die was zelfs geen echte 4k (3840x2160) maar wel dichtbij (3840x2026) En dan nog door de variabele bitrate van het decoderen om het best mogelijke resultaat te krijgen gaat het altijd minder zijn anders worden actiescènes troubel en schokkend.
 
  • Like
Reacties: mrmiyagi en Lex
Echt niet hoor. Plak men posts maar aan elkaar. En zet ze erop. Heb teveel werk om men aftermath wiz zip te verbeteren. Had weer veel fout ingegeven en/of vergeten te koppelen. Zelfs mijn buildzip was niet juist, geen bronnen erin enzo. Zit gelukkig nog in andere Wiz. Allemaal veel te lang geleden, ben het verleerd. LOL
Bijlage ivm 4k, wis maar als het niet mag.
You must be registered for see images attach