Ervaringen IPTV

Bij beiden zijn er zenders die 5.1 uitzenden en die lopen via m'n receiver in DD, kijk via een IPTV app binnen Android TV op de Nvidia shield.

Dan zal dit dan app afhankelijk zijn, ik ontvang alleen PCM op mijn Homecinema
 
En idd de meeste problemen liggen toch bij je zelf of bij de Internet provider. Zelfs de kleinste hik in je netwerk kan al voor buffering zorgen. Ik had het zelfs tijden de halve finale vrouwen voetbal. Eerste helft nergens last van en de 2e Helft kreeg ik last van buffer. Terwijl hij constant op het zelfde kanaal stond. Back up kanaal geprobeerd toen was het ook en ik was van al hun klanten de enige die dat had verder niemand iets gemeld. Dus heel vaak denk je ligt aan de leverancier terwijl het zo veel meer factoren kan hebben.
 
Ik lees Nvidia Shield ? daar ervaar jij dus de problemen op met de service Mytvonline...gebruik je een "standaard" app vanuit de Store?
Ik heb laatst een mega discussie met een member gehad die wel ik weet niet hoeveel Nvidia's aan zijn klanten heeft verkocht of geadviseerd al deze klanten hadden problemen met onze service...eindelijk na ik weet niet hoeveel overleg heb ik hem toch zover gekregen eens een andere box te gaan gebruiken en mij de uitkomst te laten weten.

Al ben ik nog zo grote fan van de shield, ik moet je hierin gelijk geven.
alleen ik heb het nu ondervonden met me nieuwe Lg tv, en gewoon via de siptv vanuit webos waar andere mensen weer over klagen.
Ik heb sinds ik het via me tv bekijk, nagenoeg geen buffer gezien... getest zowel bekabeld als zelf wifi.
Terwijl ik met de apps van uit android tv, nog wel eens buffer /freezes had. zijn deze via webos als sneeuw voor de zon verdwenen.
maar voor de rest icm kodi , top machine
 
  • Like
Reacties: dreamshare

ik ben op zoek naar deze iptv .Weet iemand misschien wel wat ?
 
Laatst bewerkt:

ik ben op zoek naar deze iptv .Weet iemand misschien wel wat ?

Je mag de naam gewoon noemen hoor is makkelijker zoeken denk ik ;)
Of isdat je probleem maar ik neem aan dat je ooit ergens een mail van hebt ontvangen.
 
Je mag de naam gewoon noemen hoor is makkelijker zoeken denk ik ;)
Of isdat je probleem maar ik neem aan dat je ooit ergens een mail van hebt ontvangen.
ik dacht dat het niet mag? ik ben op zoek naar bovenste iptv server.