Ervaringen met Moviestreamer / easyuse.tv / easy2use.tv

Moviestreamer heeft dat ook. Bied nu ook 7 dagen gratis iptv aan met easy use blah blah
Klopt inderdaad. Heb me zo'n 2 maanden geleden laten verleiden om Easy Use Interface te kopen van Moviestreamer voor 79,- Zou eenmalig zijn voor live tv (slechts 56 kanalen). Op zich viel het niet tegen, afgezien van de nodige buffering. Een goeie week geleden kreeg ik een zeer onduidelijk mailtje van Moviestreamer met de bedoeling dat ik me zou aanmelden voor een update. Eenmaal gedaan kreeg ik de mededeling dat het abonnement over 7 dagen zou aflopen, tenzij ik 79 euro zou betalen. Inderdaad vandaag 10-10-2017 is er niets meer te zien op de Easy Use. En zo zijn er volgens mij nog veel meer gedupeerden. Zachtjes uitgedrukt, boevenstreken. Maar voor 79,- euro duizenden euro's wijzer geworden.
 
Ja ik had al vlug door dat het niet fris is.. Daarom reageerde die persoon ook zo heftig waarschijnlijk op het moment dat ik iets teveel commentaar gaf, dat ik het idee had dat het niet helemaal klopte.. Zo zie je maar, goed opletten.. Helaas zijn er nog veel mensen die er in blijven trappen.. Er zijn hier op het forum verschillende aanbieders en resellers, welke zich bewezen hebben in kwaliteit zowel als service. Nu vind ik persoonlijk service minstens zo belangrijk als kwaliteit, niet zozeer in de vorm van ik kan constant mailtjes sturen die beantwoord worden, maar wel een stukje duidelijkheid over wat je kan verwachten, stukje support bij problemen/klachten, en een persoon die onder dezelfde naam te bereiken is.
Ik denk dat we in de toekomst nog wel gedupeerden zullen tegenkomen, van degene die achter het hele moviestreamer, flixtronic, easyuse, gebeuren zit..
 
Ik weet niet of Easy Use en moviestreamer hetzelfde zijn.
Ik heb het familiepakket van moviestreamer (5 devices gelijktijdig) en ben daar best tevreden over. Easy use etc doe ik niet aan.
Ik draai Kodi op Windows 10 (laptop), nogmaals Windows 10 (op een NUC) en onder Ubuntu (ook op een NUC). Beide NUC's direct via HDMI aan platte TV
 
Wij hebben ook pakket iptv van movie streamer maar moeten nu om te kunnen kijken bij easy use inloggen en dat werkt niet. Onbekend account. Ik ga niet nog een keer 79 euro betalen voor exact hetzelfde. We hebben dat net een maand ongeveer. Ligt het nu aan onze x9 (oude flixtronics ) box? Als wij een nieuwe box kopen met Android hier dan vijf werkt alles dan weer gewoon? Onze box heeft in januari een update via hun zelf gehad en wij vinden nu geen Android meer terug en draait dus op kodi 16.1.
Wij snappen er niks meer van maar willen wel graag verder kijken. Dus wat is de oplossing voor ons? Een nieuwe box en kunnen we dan gewoon weer kijken of blijven er dat gezeur over easy use houden ook dan? Ik dacht ergens gelezen te hebben dat het met de versie te maken had?
Please help ons. Aan die gratis zeven dagen heb je niet zoveel met kinderen.
Bedankt alvast groetjes Tatjana
 
Vo

Volgens mij is die 7 dagen zooi al niet meer te vinden..... ik vind het namelijk niet meer

had hem gister nog gevonden via hun facebook pagina
geïnstalleerd maar zodra ik hem opende kreeg ik eerst een sign up dat gedaan en toen ingelogt
maar kwam geen stap verder want je moet eerst kiezen voor een abbo of zoiets om door te kunnen gaan
 
Gisteren verscheen op mijn X9-mediaplayer plotseling het inlogscherm van EasyUse. Met de home-toets kreeg ik de melding dat ik geen account heb en of ik Kodi wilde stoppen. Daarna verscheen bij iedere handeling steeds weer dat ongevraagde inlogscherm van EasyUse. Daarmee is mijn mediabox min of meer geblokkeerd. Ik heb me uiteindelijk maar aangemeld, maar dan zit ik over 7 dagen weer voor het probleem van blokkade. Hoe kan ik EasyUse verwijderen?
 
Gisteren verscheen op mijn X9-mediaplayer plotseling het inlogscherm van EasyUse. Met de home-toets kreeg ik de melding dat ik geen account heb en of ik Kodi wilde stoppen. Daarna verscheen bij iedere handeling steeds weer dat ongevraagde inlogscherm van EasyUse. Daarmee is mijn mediabox min of meer geblokkeerd. Ik heb me uiteindelijk maar aangemeld, maar dan zit ik over 7 dagen weer voor het probleem van blokkade. Hoe kan ik EasyUse verwijderen?
Hier dus hetzelfde probleem
 
Gisteren verscheen op mijn X9-mediaplayer plotseling het inlogscherm van EasyUse. Met de home-toets kreeg ik de melding dat ik geen account heb en of ik Kodi wilde stoppen. Daarna verscheen bij iedere handeling steeds weer dat ongevraagde inlogscherm van EasyUse. Daarmee is mijn mediabox min of meer geblokkeerd. Ik heb me uiteindelijk maar aangemeld, maar dan zit ik over 7 dagen weer voor het probleem van blokkade. Hoe kan ik EasyUse verwijderen?
Je kan proberen kodi helemaal te verwijderen via instellingen > apps > kodi app verwijderen. Als dat niet lukt dan een hard reset: De reset knop zit meestal in de AV uitgang verstopt. Prik daar met een prikker in even ingedrukt houden en de box weer aan de stroom doen dan kun je je hele box resetten.
You must be registered for see medias
Als het een kastje met een oudere Android 4.4 versie is kan je FTMC daarop installeren:
 
Laatst bewerkt:
Tijdens mijn vakantie heeft mijn zoon een update gedraaid en deze bagger geinstalleerd. Hoe krijg ik dit er af?
Heb trouwens sterk de indruk dat de mensen die achter filmspeler zaten hier achter zitten.
Manier van schrijven komt sterk overeen.
Oplichters!
 
klopt zie link.

Je kan proberen kodi helemaal te verwijderen via instellingen > apps > kodi app verwijderen. Als dat niet lukt dan een hard reset: De reset knop zit meestal in de AV uitgang verstopt. Prik daar met een prikker in even ingedrukt houden en de box weer aan de stroom doen dan kun je je hele box resetten.
You must be registered for see medias
Als het een kastje met een oudere Android 4.4 versie is kan je FTMC daarop installeren:

Dat kastje lijkt er veel op een dune.
Kan iemand dat bevestigen ?
Heb er hier nog 1 liggen.
 
Nu is het al van 129 voor 79.. eerst was het 385.. ze veranderen ook steeds.. zo zie je al dat niet klopt..
 
Nog niet zo heel lang geleden heb ik zo’n soort vergelijkbaar aanbod ook zien staan en was toen toch serieus aan het twijfelen. Toen maakte ik alleen gebruik van newsgroepen en kodi/iptv waren een onbekende voor mij.
Dus ik sta er niet raar van te kijken dat er zoveel mensen zijn die er toch voor gaan en nu met de gebakken peren zitten. Voor een leek klinkt het te goed en bij mij was het de twijfel die me besloten heeft om het niet te doen. Het vervelendste lijkt me toch wel dat je boxje hierdoor om zeep geholpen is en hoop voor diegene dat dit verholpen kan worden.
Mvg
 
Het vervelende is dat mensen die hier om hulp vragen het leed inmiddels al is geschiedt door onwetendheid. De vaste bezoekers van dit forum zijn inmiddels wel gewaarschuwd.
Een consumentenprogramma zoals Kassa zou hier weer aandacht aan moeten besteden zoals in het verleden ook gebeurt is met ditistv.
 
  • Like
Reacties: mschaper en Slikt
Ik heb ook een kastje van mediaspeler.nl , de X9 V2, en loop ook tegen het easyuse verhaal aan. Heb het er niet op gezet, maar kan nu geen films en series meer kijken. Hoe krijg ik de mediaspeler weer werkend? Ik ben a-technisch... Het verwijderen is mij gelukt, maar daarna iets nieuws erop zetten lukt niet...
 
Ik heb ook een kastje van mediaspeler.nl , de X9 V2, en loop ook tegen het easyuse verhaal aan. Heb het er niet op gezet, maar kan nu geen films en series meer kijken. Hoe krijg ik de mediaspeler weer werkend? Ik ben a-technisch... Het verwijderen is mij gelukt, maar daarna iets nieuws erop zetten lukt niet...

via Google play kodi installeren
 
Voor iedereen die de wurg software (easyuse) van flixtronix of moviestreamer heeft draaien en niet langer elke maand geld wil blijven over maken....en er van af wil! Ik kan dit in orde maken Inc. Kodi 17.5
Stuur maar even een pm kosten 10,- ************

Kwam dit tegen op FB
Er zijn altijd wel mensen die weer geld ruiken .... maar je bezit dan wel weer de alle nieuwste kodi versie :p
 
Het vervelende is dat mensen die hier om hulp vragen het leed inmiddels al is geschiedt door onwetendheid. De vaste bezoekers van dit forum zijn inmiddels wel gewaarschuwd.
Een consumentenprogramma zoals Kassa zou hier weer aandacht aan moeten besteden zoals in het verleden ook gebeurt is met ditistv.
Voor iedereen die de wurg software (easyuse) van flixtronix of moviestreamer heeft draaien en niet langer elke maand geld wil blijven over maken....en er van af wil! Ik kan dit in orde maken Inc. Kodi 17.5
Stuur maar even een pm kosten 10,- ************

Kwam dit tegen op FB
Er zijn altijd wel mensen die weer geld ruiken .... maar je bezit dan wel weer de alle nieuwste kodi versie :p
Kwam gisteren nog de gesponsorde berichten tegen van Moviestreamer International op Facebook schrikbarend om te zien hoeveel mensen hier nog in trappen.
 
  • Like
Reacties: mschaper
Echt iets van deze tijd dat mensen het verschil niet meer zien tussen gesponsorde en commerciële zooi ondermeer op sociale netwerken en objectieve journalistieke berichtgeving.