Ervaringen met Moviestreamer / easyuse.tv / easy2use.tv

Ik denk dat ik achter naam en adres van deze oplichter kan komen. Zullen hem eens met een bezoekje vereren?
 
Ik denk dat ik achter naam en adres van deze oplichter kan komen. Zullen hem eens met een bezoekje vereren?
Ik denk dat geweld - in welke vorm dan ook (verbaal/lichamelijk) - geen enkele oplossing bieden. Het enige dat je kan doen, is goed opletten en indien mogelijk keuzes baseren op basis van reviews die gegeven worden door "echte" klanten. Dit forum weet het grootste deel van ongewenste bezoekers weg te houden, dus de meeste reviews op dit forum zijn zeker een goede referentie.

Ben je al geld kwijt door die man, helaas.. Niks aan te doen, deze persoon heeft al vaker voor het gerecht moeten verschijnen en dit zal blijven duren zolang deze spelletjes doorgaan. Helaas kunnen we er niks aan doen, maar een bezoekje zal ook geen oplossing bieden - hoewel het misschien even zou opluchten in sommige situaties.

IPTV blijft in een grijs gebied, en zoals met alles (marktplaats verkoop, autohandel, etc etc) zijn er overal die hier "mis/ge"bruik van maken..
 
@reidinga zei:
keuzes baseren op basis van reviews die gegeven worden door "echte" klanten. Dit forum weet het grootste deel van ongewenste bezoekers weg te houden, dus de meeste reviews op dit forum zijn zeker een goede referentie.

Sluit ik me bij aan, alvorens je bij iemand überhaupt wat afsluit..... Test link en reviews bekijken . En niet zoals helaas de meeste , eerst kijken naar prijs dan naar aanbod.
 
  • Like
Reacties: Reidinga
Ik heb wat reacties in dit topic moeten aanpassen wegens een verwijderingsverzoek persoonsgegevens (een naam).