Even netjes voorstellen

Leuk bevonden
1
Beste antwoorden
0
Goedemiddag iedereen,

Als "oudere-jongere" (48 jaar) mij hier aangemeld, want ook ik wil graag met de tijd meegaan, al is het voor mijn twee kinderen.
Mijn zoon, van 8 jaar, (ik heb ook nog een dochter van 10 jaar) heeft mij overgehaald om een stream kastje aan te schaffen... want "papa moet wel met zijn tijd meegaan..."
Zo gezegd, zo gedaan. Echter loop je al snel tegen wat praktische probleempjes aan, maar met wat "kunst-en vliegwerk" en dit handige forum kom ik
al een heel eind (dank daarvoor!).
Oké... ik heb een stream kastje, de OTT TVBOX 4K (MXQ Pro 4k 5905x processor en Android 7.1).
Hier staat al Kodi 17.6 op en wat andere add ons.

Echter.. ik ben en voel me nog steeds een leek en ik loop toch wel tegen wat zaken aan zoals "web request failed" of "controleer het log voor meer informatie" of "geen stream beschikbaar".
En als ik dan mijn zoon hoor... "goh papa weet jij dat nog niet hoe dat werkt of hoe dat moet?" en je bent dan eerlijk door "nee" te zeggen, dan zie je de teleurstelling op zijn gezichtje.

Bovenstaande is de de reden dat ik mij hier heb aangemeld door juist te leren van jullie allemaal met jullie ervaringen en mij ergens verder op weg te helpen.

Ik wens iedereen veel succes hier toe en vragen staat vrij.

Met vriendelijke groet!
Guido

Leuk bevonden: LeX

LeX

Administrator
Medewerker
Leuk bevonden
3.634
Beste antwoorden
11
Welkom Guido
En nu maar hopen dat papa snel de kodi kneepjes onder de knie krijgt ...maar daar heb ik alle vertrouwen in (y)

Gelijkwaardige Onderwerpen

Bovenaan