Even voorstellen.....

Status
Niet open voor verdere reacties.

Angela15

Nieuwkomer
28 mrt 2021
0
5
5
53
Hallo, ik ben een gratisstreamen gebruiker en heb zojuist even rondgeneusd. Vandaar dat ik me nu pas voorstel, ik moest eerst een hele grote zakdoek halen om mijn tranen te drogen. Daarna een klein zakje om mijn gratisstreamen apparaatje in te doen en weg te gooien. Dat is geloof het enige wat ik er nog mee wil doen. Al de hier goedbedoelde voorstellen om dat ding leeg te halen en verder te gebruiken grenzen voor mij aan een utopische voorstelling van mijn kunnen. Ik ben dus een behoorlijk grote digibeet en ben daar tevreden mee. Wellicht dat er iemand nog een streaming apparaat weet waar ik (lekker blond!) niets aan hoef te doen, enkel de stekker erin en aansluiten op internet en het werkt en daarmee toch films ed. kan kijken.

Netflix en dergelijke boeien me niet, maar een origineel filmpje (woon in Duitsland en krijg uitslag van die nagesynchroniseerde films!) op zijn tijd is wel fijn.

bedankt voor het lezen van mijn digibestialische bericht en gegroet,
Angela
 
Kant en klaar, stekker erin en gaan is niet aan te raden, zoals je al gemerkt hebt als gratisstreamen gebruiker.

Zelf kodi instellen met een of twee addons is echt niet moeilijker dan een berichtje plaatsen op een forum, en dat lukt je toch ook. Het is gewoon wat intypen, enkele keren klikken en klaar
 
En als je dat niet wilt kun je ipv Kodi een kant en klare APK downloaden en films streamen.
Bijvoorbeeld CinemaHD.
 
Dank jullie wel voor jullie reacties. Tja, gewoon wat intypen, enkel keren klikken en klaar dacht ik ook bij gratisstreamen. Helaas bleek mijn kennis toch te minimaal om het juiste in te typen en op het juiste te klikken. Ik wil echt niet dom overkomen, maar voor iemand met technische kennis of heel erg veel interesse in de materie is het altijd erg eenvoudig. Zo weet ik bijvoorbeeld ook helaas niet dat een kant en klare APK iets anders kan betekenen dan dat wat de garage jaarlijks aan mijn auto moet doen. Sorry!
 
Je hoeft geen sorry te zeggen hoor.
Maar als je wat wilt zul je er toch wat tijd in moeten steken.

Het is misschien waar dat Kodi een beetje voor hobbyisten is, maar als je het toch wilt proberen zijn er legio mensen hier die je er doorheen kunnen en willen loodsen.
 
Laatst bewerkt:
Hulp kun je hier iig zat krijgen... Dat zal het punt niet gaan worden 😉
 
Wel een nieuwe topic aanmaken @Angela15 en ik zorg hoogstpersoonlijk dat onze beste mensen je vakkundig adviseren.
 
Welkom @Angela15 op het forum.
Duitsland is wel een Vpn aan te raden want daar zijn ze scherp op downloaden o.a.😉
 
Hallo, ik wil graag alle bedanken voor hun reacties. Ik kan via mijn broer zijn Ziggo Go account gebruiken. Oké, enkel de films die op tv komen, maar toch beter als Duitse nasynchronisatie of een boete krijgen wegens illegaal streamen.

Ik verwijder dus mijn account en bedank me nogmaals voor jullie hulp.
Groeten, Angela
 
Tja, we blijven off topic. ;)

@Angela15 accounts sharen via ziggo wordt ook steeds meer aan banden gelegd, kijk maar eens naar de berichten van afgelopen weekend na de formule1 race...

We geraken hier, vindt ik, veel te veel off topic, dit is het forum gedeelte waar je jezelf voorstelt, en dan daarna in de juiste sectie jou vraag stelt.

1 tip van mijn kant, even lezen hier op het forum, en je zult heus wel vinden wat je zoekt. ;)
 
  • Like
Reacties: Lex
Status
Niet open voor verdere reacties.