even voorstellen

ipbakje

Nieuwkomer
7 jan 2019
0
0
0
56
Hoi ik ben jhon, al jaren veel gestoeid met sat receivers qwa software, nu maar eens even met een internet/media bakje testen..
Door al een week te stoeien met mijn trending z box die ik een tijd geleden eens uit nieuwsgierigheid aanschafte nu eens tijd om hier mee te puzzelen kwam ik deze mooie site tegen..
aangezien het me maar niet lukt iptv in kodi aan de praat te krijgen ,terwijl de YouTube filmpjes toch zo simpel lijken om nl zenders te kunnen zien,was ik nog niet van plan het 123 op te geven....
 

Bijlagen

  • kodi bakje.jpg
    kodi bakje.jpg
    160,3 KB · Weergaven: 3
Welkom John, ik zou "voorzichtig" over deze vraag die jij hebt in het juiste subforum de vraag stellen. ;)

Want wat jij nu wil gaat niet lukken....

Maar begin maar eens met deze (klik) addon.
 
Welkom John, ik zou "voorzichtig" over deze vraag die jij hebt in het juiste subforum de vraag stellen. ;)

Want wat jij nu wil gaat niet lukken....

Maar begin maar eens met deze (klik) addon.
dank u wel..maar dit is niet kodi in enigma maar android
 
Welkom Johan ga maar eens rustig op de site rond snuffelen daar ga je zeker wijzer van worden.

@corne doelt hoogstwaarschijnlijk hierop ;)https://kodi-forum.nl/threads/links-naar-iptv-aanbieders-niet-toegestaan.5406/

dank u..ik begin het klein beetje te snappen,ha...ik had een m3u lijst paar van een maand terug online gevonden en heb in kodi de ene na de andere iptv player geprobeerd (en in het vakje) tv heb ik de zenders staan (afgelezen via intern netwerk van mn pc)maar er op drukkend begint een player niet te lopen,settingen heb ik gevolgd van filmpjes wat op youtupe uitgelegd word ...aangezien ik dat voor het eerst doe en niet weet of ik het verkeerd doe dacht ik hier even te kijken of iemand me aan al is het maar bv 1 werkende zender m3u kan helpen,om te testen of die dan wel het doet..maar ik wist niet dat dit nog al gevoelig ligt hier,sorry
 
Je kan beter even een topic aanmaken met je vragen.
Overigens kun je bij de meeste iptv providers gratis een test lijn aanvragen.
 
Maak voor verdere vragen inderdaad een topic aan @ipbakje
Je bedoelingen zijn goed, maar dit is het voorstel topic :)