Even voorstellen

Slinkie

Nieuwkomer
5 feb 2019
4
7
6
65
Ik ben Anton, heb inmiddels 4 satelliet schotels en eigenlijk dus te veel televisie. Omdat ik goedkoop aan een BLOMC box kon komen ben ik heel erg nieuwsgierig wat ik straks allemaal door middel van IPTV en Kodi kan doen. Daarom heb ik gisteren even op het Forum gekeken en dacht leuk daar wil ik wel lid van worden. Nu nog geen vragen die ik niet op het Forum kan vinden maar ik weet bijna zeker dat dat nog gaat komen.
 
  • Like
Reacties: Lex
Welkom Anton ☺
4 satelliet schotels ... zozo vaak de AIVD aan de deur haha.
Ik heb een draaibaar systeem lekker vrij opgesteld van oost naar west .
 
Natuurlijk is één schotel voorzien van een motor en een ander systeem is een Wafefield met 10 LNB's. De Aivd valt tegen qua acties, in het verleden wel toen ik nog een Russische site had dreigbrieven van Brein ontvangen. Was er toch nog iemand die belangstelling had. En natuurlijk doe ik alles vanwege educatieve doelen!
 
Welkom @Slinkie je hebt een mooi park voor tv en met dit forum erbij gaat iptv en kodi ook helemaal goed komen ;)
Btw @LeX is een seizoenskijkerT mais issue`s ?
 
Welkom @Slinkie je hebt een mooi park voor tv en met dit forum erbij gaat iptv en kodi ook helemaal goed komen ;)
Btw @LeX is een seizoenskijkerT mais issue`s ?
Post automatically merged:

Ik heb er alle vertrouwen in dat ik een juist forum gevonden heb.In ieder geval dieren liefhebbers!. Nu nog even hopen dat mijn wifi antenne die ik alla goedkoopje in china besteld heb voor mijn Blomc deze week geleverd wordt.Ik wil namelijk zonder nog meer draden te trekken kunnen beginnen met Kodi (o'ja zo heet het vervelende hondje van mijn vrouw ook, weet dus niet of dat positief is??) Ben ban dat ik daarna jullie ga bestoken met allerlei vragen die ik niet op het Forum kan vinden (meestal omdat ik niet goed genoeg gezocht heb). Ik voel me in ieder geval meer dan welkom bij jullie !!!
 
  • Like
Reacties: Lex