Exodus fout controleer het log

Paulienvh

Nieuwkomer
13 jul 2017
2
0
1
ik heb een smart multimedia player s805. Kodi 16.0 . Wij kijken altijd series met Exodus . Nu staat er rechtsonderin : controleer het log voor meer informatie. We hebben zo'n beetje alle tips en trics geprobeerd die we konden vinden. Maar hij blijft deze foutmelding geven. Ik ben een echte digibeet. Dus mij moet je helpen vanaf het startscherm , waar je apps staan. Ook geen idee hoe ik Exodus moet verwijderen en opnieuw kan/moet installeren. Iets gelezen over Indigo , maar daar snapte ik helemaal niks van. Geduld heb ik wel en instructies heel precies opvolgen doe ik ook.
Groetjes Paulien
 
Welke versie Android staat erop welke versie Kodi staat erop.. misschien makkelijk om te weten willen we je kunnen helpen

Als je Android versie hoger is dan 5.0 dan zou ik je adviseren om te updaten naar kodi 17.3 en de rest helpen we je wel mee ;)
 
Hai weet nu nog niet controleer het log, hoe ik dat moet doen, en wat het precies inhoud. En waar vindt ik build add ons, link ging helaas niet open. Heb kodi 17.6 staat geinstalleerd op curaçao, maar in ned gekocht.voor 10 € extra werd hij voorgeprogrammeerd. !! Ben echt een nerd. Bvd voor reactie. het niet synchroon lopen van ondertitteling is niets aan te doen hé??
 
Voor kodi hoef je geen 10 euro te betalen want die haal gratis uit Playstore en de link naar de buils is helaas verleden tijd.
 
Hallo ik heb een ott tv box m8s+ met kodi 16.1 op. Wij kijken altijd naar serie's maar opeens komt er op exodus fout controleer het log voor meer informatie. Zelf heb ik daar niet veel verstand van. Wie zou me kunnen helpen?
 
@Glenn00001 Kodi 16.1 is inmiddels te oud. Kodi 16 Jarvis ondersteund geen HTTPS of SSL-gebaseerde links. Recente add-ons zijn gemaakt voor Kodi 18.3. Welke android versie heb je? Als je Android 5 of hoger hebt kan je Kodi volledig verwijderen via Instellingen > Apps en beginnen met een schone Kodi 18.3. Daarna nieuwe add-ons zoeken via google op "Trending Kodi Add-ons" voor Venom en It (T2K repo), Scrubs V2 (jewbmx repo), Tempest en Clowns Replica vind je via google "Top best Wirelesshack". Bij Android 4 beter kiezen voor een nieuwe mediaspeler. https://kodi-forum.nl/threads/top-3-tv-boxen-van-dit-moment.3235/
 
@Glenn00001 Kodi 16.1 is inmiddels te oud. Kodi 16 Jarvis ondersteund geen HTTPS of SSL-gebaseerde links. Recente add-ons zijn gemaakt voor Kodi 18.3. Welke android versie heb je? Als je Android 5 of hoger hebt kan je Kodi volledig verwijderen via Instellingen > Apps en beginnen met een schone Kodi 18.3. Daarna nieuwe add-ons zoeken via google op "Trending Kodi Add-ons" voor Venom en It (T2K repo), Scrubs V2 (jewbmx repo), Tempest en Clowns Replica vind je via google "Top best Wirelesshack". Bij Android 4 beter kiezen voor een nieuwe mediaspeler. https://kodi-forum.nl/threads/top-3-tv-boxen-van-dit-moment.3235/
Hallo,
Ik heb een android 5.1.1 dus bij deze zou dat wel moeten lukken. Ik weet wel totaal niet hoe ik dat allemaal moet veranderen. Zou dat lukken met hulp?
Mvg Glenn
 
Hallo,
Ik heb een android 5.1.1 dus bij deze zou dat wel moeten lukken. Ik weet wel totaal niet hoe ik dat allemaal moet veranderen. Zou dat lukken met hulp?
Mvg Glenn
Zal zeker lukken, staat al aangegeven hoe en waar je Kodi kan verwijderen. Nieuwste , dus net zo eenvoudig als op een smartphone. En wat ik heb genoemd waar je nieuwe add-ons kan vinden, daar staat bij elke add-on een handleiding in het Engels hoe je die in Kodi kan installeren. Dus gewoon proberen en je kan hier vragen stellen als je het even niet weet.
En hier op het forum staan ook tutorials:
 
Zal zeker lukken, staat al aangegeven hoe en waar je Kodi kan verwijderen. Nieuwste , dus net zo eenvoudig als op een smartphone. En wat ik heb genoemd waar je nieuwe add-ons kan vinden, daar staat bij elke add-on een handleiding in het Engels hoe je die in Kodi kan installeren. Dus gewoon proberen en je kan hier vragen stellen als je het even niet weet.
En hier op het forum staan ook tutorials:
Oke bedankt. ik ga dit eens proberen
 
  • Like
Reacties: B. web