Exodus problemen met de ondertiteling

webber

Actief
21 jan 2019
38
8
6
51
Hallo,
ik gebruik Exodus om films te bekijken en dat lukt prima zonder problemen.
Bij de nieuwste films is wel alleen engelse ondertiteling te krijgen en het is met reclame.
Na de reclame is de ondertiteling niet meer synchroon te krijgen.
 
Ik zou zelf eerder Venom gebruiken. Om welke nieuwe films gaan het? De films horen geen reclame te bevatten, behalve als het misschien om een CAM gaat en sommige screeners.
 
Ik zou zelf eerder Venom gebruiken. Om welke nieuwe films gaan het? De films horen geen reclame te bevatten, behalve als het misschien om een CAM gaat en sommige screeners.

Ik denk dat ie de standaard reclame in de ondertiteling bedoeld die opensubtitles gebruikt om het gratis te houden.

Sowieso heeft zijn hele verhaal niks met Seren te maken, en wellicht is het verstandig als @LeX dit even opsplit in een eigen topic om vervuiling van dit topic te voorkomen?
 
  • Like
Reacties: Lex
Ik zou zelf eerder Venom gebruiken. Om welke nieuwe films gaan het? De films horen geen reclame te bevatten, behalve als het misschien om een CAM gaat en sommige screeners.

Ik gebruik Kodi 17.
Ik zag het bij:
- Ad Astra
- Rambo Last Blood
- The Joker (2019)
- Haunt
Dit zijn de laatste films die ik heb gezien. Het waren idd nog cams en de reclame is van een Amerikaans gokbedrijf waar je weddenschappen kan afsluiten, iets met een 8 erin.
 
Ik gebruik Kodi 17.
Ik zag het bij:
- Ad Astra
- Rambo Last Blood
- The Joker (2019)
- Haunt
Dit zijn de laatste films die ik heb gezien. Het waren idd nog cams en de reclame is van een Amerikaans gokbedrijf waar je weddenschappen kan afsluiten, iets met een 8 erin.
Ik heb opgezocht wat voor reclame het is. Het is reclame voor de goksite getb8.com.
Het kwam bij de meeste nieuwe films voor uit mijn rijtje die ik genoemd heb.
 
Laatst bewerkt:
Zijn ingebakken reclames in cam versies...
Ik vermijd de cam versies zowiezo... Is altijd bagger beeld

Wacht meestal tot de betere versies uitkomen..
Of je moet een film wel heeeeel graag willen zien..

Dure televisies van 1500 euries en meer en dan een film in vhs kwaliteit gaan kijken of nog slechter eigenlijk ..
Dit heb ik nog nooit begrepen...
 
Een film met cam laten gaan ook al moet je wat langer wachten ik zeg altijd: zelfs na een jaar is het voor de eerste keer kijken nog steeds een nieuwe film :)
 
Zijn ingebakken reclames in cam versies...
Ik vermijd de cam versies zowiezo... Is altijd bagger beeld

Wacht meestal tot de betere versies uitkomen..
Of je moet een film wel heeeeel graag willen zien..

Dure televisies van 1500 euries en meer en dan een film in vhs kwaliteit gaan kijken of nog slechter eigenlijk ..
Dit heb ik nog nooit begrepen...

Is toch zonde als je een echt goeie film op je super-de-luxe flatscreen in kwaliteit *** met de grote K gaat zitten kijken. Maar ieder z'n ding.

@LeX heb het onwelvoeglijk naamwoord zelf maar even weg gepiept ?