Exodus Redux 0.0.8 op Kodi 16.1

Kodi 16.1 is inmiddels ook wel heel oud. Recente add-ons zijn gemaakt voor Kodi 18.3. Wat voor mediaspeler en welke android versie heb je?
Kodi 16 Jarvis ondersteund geen HTTPS of SSL-gebaseerde links. Daardoor vind je steeds minder goede streams of helemaal geen streams. Voor Android versie 4.4 kan je FTMC proberen:

Beter is kiezen voor een nieuwe mediaspeler. Als je collega de Nvidia te duur vind is bijvoorbeeld een Xiaomi Mi Box een goed alternatief. https://kodi-forum.nl/threads/top-3-tv-boxen-van-dit-moment.3235/
 
Ik ben geen Raspberry-pi expert, maar zover mij bekend zou een nieuwere Kodi versie wel mogelijk moeten zijn op een pi 2. En sommigen gebruiken ipv LibreElec een ander platform OSMC. Hier wat tips:
Op aanraden van bas rieter heb ik ipv Kodi op LibreElec een ander platform uitgeprobeerd nl Kodi op OSMC en daar dan de Retropsect geïnstalleerd. Nu lukt het mij wel om bij alle belgische zenders LIVE TV te kijken en nu werkt Retrospect prima, m.a.w. probleem opgelost!
En... ook dank aan B. web!
Post automatically merged:

Fijn dat het opgelost is. Maar zo te zien heb je je eigen vraag en reacties verwijderd. Als je een vraag hier stelt is het fijn dat de vraag en de reacties blijven staan. Dan hebben anderen er ook wat aan. Jouw vraag was dat Exodus Redux installeren op Kodi 16.1 niet lukte. Uit een reactie bleek dat je een Raspberry Pi 2 had en dat je misschien ook wel een probleem had met de sd card. En je vroeg of Kodi geupdate kan worden op een Raspberry Pi 2 naar een nieuwe versie. Misschien kan je je eigen vraag even terugplaatsen in je begintopic. En het is ook wel leuk om te weten wat uiteindelijk de oplossing voor jouw probleem was. Anderen met een soortgelijk probleem kunnen er dan ook wat mee.
 
Laatst bewerkt: