Exodus Redux > 13 Clowns inmiddels weer online

13 clowns maakt toch ook gebruik van de lambda scraper set? Is het dan niet zo, dat als je 13 clowns naast Exodus redux op je box hebt staan, dat Exodus redux ook gebruik maakt van de ge-update lambda scrapers?
 
13 clowns maakt toch ook gebruik van de lambda scraper set? Is het dan niet zo, dat als je 13 clowns naast Exodus redux op je box hebt staan, dat Exodus redux ook gebruik maakt van de ge-update lambda scrapers?
Nee, deze heeft zijn eigen scrapers nu
 
De addon Exodus Redux is alweer 2 maanden door de ontwikkelaar verlaten dus wordt niet meer bijgewerkt.

Klopt als een bus, had dit al eens iets eerder aangegeven i.v.m uitblijven van updates maar er zijn altijd mensen die alles recht praten wat krom is!!!
 
Hier nog even nader beschreven , waarom de Lambdascrapers beëindigd zijn :

13Clowns Add-on has been updated to 1.3.0, clean install recommended.
Changes include:
• Lambda Scrapers are removed/discontinued. Let him RIP
• Civitas Scrapers added - COMMUNITY BASED
• Navigation changes, hide almost anything, customize it.
• fixed episode displaying
• monthly / favorites movies changed so that monthly addon updates not needed, done remotely.
• added cartoon collections
• HIGHLY recommended to use your own APIs, TVdB, TMdb, OMdB, etc.
If you are using 13Clowns w/Lambda currently open SETTINGS: Providers and switch to Civitas, clear Providers and your setup.

So why the change from Lambda to Civitas??
Lambda did so much for the community and the name is getting tarnished. It’s the right thing to do, rest in peace.

Welcome to Civitas Scrapers. Community based module and for all to use, we encourage you to support and submit pull requests as scrapers die/break become new. The more contributors the better the quality, the better the community!
If your using Lambda now the UI is the same, you can disable what you want when you want. Good for lagging/broken scrapers.

If you’re not using Lambda and are going to be using Civitas, its setup out of the box. If you want to change providers, go to program addons, click and hold Civitas and go to setting. You can change what you like.
Categories include:
• Default (free providers)
• Foreign providers
• Real-Debrid Providers
• Torrents (only 2 that you need a pin from premiumize.me)

If you would like to assist and support the community the git is located here:

Add Pull Requests to help you and others.
Report all issues here in regards to sites not working

Support is on TG


Thanks,
Clownman & 13Clowns
 
die caches torrents werken toch alleen als je premiumize hebt?
heb zelf alleen RD maar krijg alleen maar RD links te zien

Ja dat vroeg ik me dus ook af, er wordt gezegd dat die links een pin hebben van premiumize, had ze daarom ook nog maar even niet aangezet
 
die caches torrents werken toch alleen als je premiumize hebt?
heb zelf alleen RD maar krijg alleen maar RD links te zien
Ik heb op beide Cached tors, alleen met RD schijnt het lastiger te implanteren in add ons, kwa programmeren .
Dus met RD , willen links nog wel eens onspeelbaar zijn. Bv als je al Packs heb, dan weet RD er al geen raad meer mee. Terwijl PM 99.9% speelt
En pm laat dit makkelijker doen, vandaar dat de focus van vele beetje verschuift.
Volgens mij krijgen ze enige hulp zelfs erin vanuit pm zelf, hoe ze dr api erin krijgen.
Cached torrents werken beter op Pm terwijl hosters weer beter werken op RD .
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Slikt
Heb sinds dit weekend de 13Clowns addon, maar met RD is het toch niet geweldig wat betreft het aantal resultaten.
Zowel Civitas als Global getest. Of zie ik nog een instelling over het hoofd?
 
In de instellingen ook de debrid servers geselecteerd? Volgens mij moest je deze handmatig aan zetten, als je op enable all debrid servers klikt dan worden ze blijkbaar niet geselecteerd.

Dit kan je checken door de debrid servers te selecteren, en te kijken of ze aan staan?

Volgens mij kon je in de instellingen ook de torrents aan geven, maar ben hier niet zeker van.
Post automatically merged:

Even gauw voor je gecheckt, standaard staan de debrid servers op de civitas scrapers aan, de torrents kan je zelf nog aan zetten?
Post automatically merged:

Fyi: ik heb de civitas scrapers aan staan, en heb je toevallig ook de cache leeg gemaakt toen je bent geswitched van de ene scraper set naar de andere? Wil ook nog wel eens helpen, en wordt ook vermeld binnen de addon zelf?

Hoop voor je dat het je wat helpt??
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: peterp
Alvast bedankt Arjan!
Zal het eens nakijken, moet je voor de torrents een API hebben?
 
Zoals eerder gezegd ben ik geen guru, maar volgens mij zou het gewoon moeten werken?
 
Heb het gisteren ook geïnstalleerd, werkt goed. Moest wel even rd opnieuw activeren en de kode via de website van rd ingeven zodat de box weer is gekoppeld.
 
Jawel staat geloof ik ergens onder de instellingen, zal het ff voor je nakijken
Post automatically merged:

Staat onder tools, en dan trakt authorize?
 
  • Like
Reacties: Randyk