Exodus Redux - Films en series streamen

Add-on Scrapper

Forumlid
16 jul 2018
7
4
1
Naam
Exodus Redux
ID
plugin.video.exodusredux
Versie
1.0.3
Repository
repository.exodusredux (github)
Categorie
Video add-on
Exodus Redux is een Fork van de oude bekende Exodus add-on. Met Exodus Redux kun je naar films en series kijken.
 

Bijlagen

  • Exodus Redux icoon.png
    Exodus Redux icoon.png
    124,7 KB · Weergaven: 11
  • Exodus Redux screenshot.jpg
    Exodus Redux screenshot.jpg
    30,5 KB · Weergaven: 11
  • Like
Reacties: MMarjolein
Raar, kan redux wel opstarten maar in het menu reageerd hij niet meer op nieuwe films, zoekt niets meer. Kan wel gewoon in het menu komen.
 
Raar, kan redux wel opstarten maar in het menu reageerd hij niet meer op nieuwe films, zoekt niets meer. Kan wel gewoon in het menu komen.
Ga naar je instellingen en update redux, heb ik ook gehad, draait weer zoals het moet. Succes
 
En niet te vergeten de Lambda scrapers aan te zetten

Niet dat ik hem ooit nog gebruik, maar maakt Exodus Redux tegenwoordig niet gebruik van de open scrapers??

Persoonlijk is het niet mijn goto addon, deze addon vaart nog steeds wel omdat het een legendarische naam uit het verleden heeft.

De addon wordt (behalve de openscrapers) totaal niet meer onderhouden, waardoor vaak verschillende lijsten (trakt/imdb) niet meer gevonden worden.

Maar vrijwel iedereen installeert hem vanwege die legendarische naam, terwijl het al lang niet meer de addon van weleer is.?

Er zijn addons die vele malen beter zijn, maar die een minder bekende naam hebben, en door deze meerdere malen gereïncarneerde addon verdrukt worden.

Persoonlijk vindt ik ScrubsV2 vele malen beter, wordt veel beter ondersteund, en heeft vrijwel iedere week updates, dit om zomaar eens een voorbeeld te noemen dat het veel beter kan?
 
  • Like
Reacties: mrmiyagi en Shaman
Mmmmmm, ja open scrapers, ik was op de verkeerde been gezet en had het niet goed nagekeken na de laatste update, excuus
 
  • Like
Reacties: Arjan E.
Ik heb hetzelfde probleem. Sinds afgelopen week opent geen enkele serie/film. Het menu werkt wel. Ik heb in instellingen op udaten geklikt, maar het probleem blijft... Is er iemand die me ermee kan helpen. Was namelijk wel erg tevreden over dit programma
 
Was namelijk wel erg tevreden over dit programma

Ik ook...........een aantal jaren terug!

Welke versie van Kodi gebruik je?

Ik zou trouwens niet te krampachtig vast houden aan Exodus, de ontwikkelaar heeft gisteren de allerlaatste update uitgebracht, en zal hierna dus niet meer bijgehouden gaan worden. Tijd om uit te gaan kijken naar nieuwe addons dus?


Meer info hierover is hier te vinden:

 
bedankt voor je reactie!
Ik gebruik versie 18.1. Ik weet dat er een nieuwe versie is, maar omdat ik niet helemaal thuis ben in de instellingen, ben ik bang om een update te doen (waarbij ik waarschijnlijk alles weer moet instellen, RealDebrid enzo).
Als jij een tip hebt voor een goed alternatief van Exodus....hou ik me aanbevolen.
 
Updaten van kodi zou zonder problemen moeten gaan als je het in playstore op automatisch zet merk je het niet eens alleen bij opstarten dan.

Addons The crew Fen Artraides .....

kijk eens op trending kodi addons via google
 
  • Like
Reacties: Arjan E.
Als jij een tip hebt voor een goed alternatief van Exodus....hou ik me aanbevolen.

Zie de link in mijn vorige bericht, daar worden meerdere goede addons in vernoemd?

Voor wat betreft het updaten, als het goed is veranderd er niks, je kan gewoon updaten dus, en mocht real debrid opnieuw ingesteld moeten worden, dan is dat ook niet de grootste ramp.

Als je naar een nieuwe addon toe gaat moet je sowieso real debrid linken aan die addon, dus als dat de reden is, dan zou ik me niet terug laten houden door een update?
 
bedankt voor jullie reacties. Ik ga proberen een update te doen. Hopelijk werkt alles dan wel weer. Ondertussen kan ik naar je link kijken. Ik gebruik Kodi 18.1 op een laptop.... Moet ik een nieuwe versie erover heen doen, of is er in het programma een "update-knop"in de instellingen.... Sorry voor mijn (miscchien domme) vragen..... :-(