Exodus Redux foutmelding

Joost1901

Nieuwkomer
6 jul 2019
3
0
Hallo allemaal,

Ik heb nu Exodus Redux, maar ik krijg bij elke film ‘ fout in script ‘
Vraag 1 is hoe is dit op te lossen en vraag 2 is of Exodus Redux misschien verouderd is en of ik beter een andere Add- On kan downloaden.
De remote die ik gebruik is Sybu-Kodi.

Alvast bedankt,
Joost

Shaman

VIP
4 sep 2016
391
238
Hier heb ik Exodus Redux nog gewoon werkend. mogelijk dat er iets niet helemaal in orde is met de jouwe. Je zou hem kunnen verwijderen, inclusief alle restanten in menu Instellingen -Systeem-Add ons-beheer afhankelijkheden. Daarna opnieuw installeren.
Eventueel kun je onderstaande addons erbij zetten als backup

Scrubs v2 uit de JewBMX repo
Venom uit de Venom repo

Succes

• Like
Reacties: Joost1901

Joost1901

Nieuwkomer
6 jul 2019
3
0
Hier heb ik Exodus Redux nog gewoon werkend. mogelijk dat er iets niet helemaal in orde is met de jouwe. Je zou hem kunnen verwijderen, inclusief alle restanten in menu Instellingen -Systeem-Add ons-beheer afhankelijkheden. Daarna opnieuw installeren.
Eventueel kun je onderstaande addons erbij zetten als backup

Scrubs v2 uit de JewBMX repo
Venom uit de Venom repo

Succes
Hoi,

Ik heb het geprobeerd via de volgende stappen:

Laatst bewerkt door een moderator:

Shaman

VIP
4 sep 2016
391
238
Stap 1, unknown sources of in NL onbekende bronnen. Deze staat in Instellingen-systeem-addons. En waarschijnlijk staat deze al aan. Anders had Exodus Redux niet geïnstalleerd kunnen worden.

Stap 4 Exodus Redux repo. De link die je aangeboden krijgt, Lazykodi, ik zou op zoek gaan naar een andere. Eentje waar github in voorkomt. Helaas mag ik je de link niet sturen. Forumregels.

En wat betreft de link in jou bericht, daar moet grote baas @LeX maar even naar kijken.

Succes

Laatst bewerkt:

Joost1901

Nieuwkomer
6 jul 2019
3
0
Na een aantal wanhopige pogingen gedaan te hebben is het helaas nog steeds niet gelukt. Ik hoop dat iemand mij kan helpen bij wat ik precies moet verwijderen en hoe ik Exodus Redux opnieuw kan installeren.
Bvd, Joost

Laatst bewerkt door een moderator:

B. web

VIP
16 feb 2017
874
522
@Joost1901 Ook even geprobeerd maar zo te zien lukt het op dit moment niet meer via de repo te installeren. Wat eventueel nog wel lukt is zip downloaden Kodi > Add-ons > Install from zip file > het bestand opzoeken bij je downloads. Daarna installeer van repository. Zo nu en dan houd het gewoon op met bepaalde add-ons en zijn er weer nieuwe die wel goed werken. Je kan ook eens andere add-ons proberen die nog worden onderhouden met updates.
Op zoek gaan via google op "Trending Kodi Add-ons" voor Venom en It, Scrubs V2 vind je via google "Top best Wirelesshack".
... Addons welke nu nog onderhouden worden zijn:
Venom uit de Venom repo
Scrubs V2 uit de jewbmx repo
De Horror-Clown add-on It uit de T2K repo. ...
Verwijder Exodus redux. Ga daana naar install from repository en houd op Exodus Redux de muis ingedrukt.
Klik op informatie, en verwijder ook de repository
Ga daarna naar Systeem/systeem/Add-ons en ga het veld in, en druk op beheer afhankelijkheden.
Verwijder alles waar Verweesd bij staat.
Je kan hem opnieuw installeren met dezelfde link uit Github, maar dan zonder REPO in de link. ...

Laatst bewerkt: