Exodus redux/VPN

Dreamerhs

Forumlid
23 dec 2016
18
4
6
42
Beste leden,

Ik heb een vraag, Ik had exodus redux op een goedkope box staan, elke keer als ik iets wil kijken blijft het beeld stilstaan wat daarvoor niet gebeurde. Ik dacht dat de box gewoon niet meer goed was, dus ben nu een trotse bezitter van de shield. Nadat ik alles erop heb gezet heb ik hetzelfde probleem, als ik iets wil kijken dan laad het enorm lang, net dat die niet verder kan, en als er iets afspeelt blijft het beeld na 10 seconden stilstaan en gaat later zo ineens wel weer verder, en dit in combinatie met real debrid.

Als iemand een oplossing weet of een tip hoor ik het graag!
 
Ja, Norton Antivirus en Antimalwarebytse Pro versies.

@Andre19721972 je bedoelt het verschil tussen de jewrepo en de jewBMX repo?

Ik zal het eens nakijken ik meen de jewbmx te hebben geïnstalleerd ?
Post automatically merged:

Altijd goed om te weten, zijn er ook programma’s op de Shield die dit soort dingen kunnen detecteren??

Nogmaals bedankt??
 
  • Like
Reacties: Arjan E.
Maken deze je systeem niet trager?

Ik weet nog uit de goede oude tijd dat Norton antivirus een behoorlijke aanslag op de snelheid van je pc, vroeg me af of dit hierbij ook zo is?
 
  • Like
Reacties: Andre19721972
Nee haha, dat was vroeger met onze oude Pentium 1,2 en 3 hahaha
Voor de Shield kan je Norton uit store met 8x2 halen.
Het is een betaalde versie, en vertraagd niet en is voor Android niet zo heel duur..
Je moet jezelf wel goed beschermen.
Ook veel linken van films bevatten Mallware.
daar gebruik ik Antimallwarebytes voor, ook de betaalde Pro versie van 20 euro per jaar.
We moeten maar eens contact via de foon hebben, dat scheelt een hoop typwerk hahaha.
Komende week kan dat wel, ik geef mijn vaste nummer dan wel in een privebericht.
Anders wordt het een groot boekwerk hier.
Kan ik je alle tips en triks vertellen voor de Shield.
Ook met meerdere stores en meer...….
Ik ga nu weer naar Ajax kijken op Foxsport via via in Fhd… #LOL
Ik stream ook, alleen daar praat ik alleen via de telefoon over.
Ik heb namelijk niet alleen een muziekstream hahaha, en nu hou ik me stil voor ik op mijn donder krijg.

Maken deze je systeem niet trager?

Ik weet nog uit de goede oude tijd dat Norton antivirus een behoorlijke aanslag op de snelheid van je pc, vroeg me af of dit hierbij ook zo is?
 
Aankomende week moet dat denk ik wel lukken, bedankt voor de tips so far??

Veel plezier met Ajax kijken, ik ga dit weekend naar Zandvoort voor mijn hobby: Formule 1, de jumbo racedagen?
 
Jongens probeer in de toekomst wat ontopic te blijven. Deze topic was geopend als Exodus redux maar daar is in de verste verte geen sprake meer van.
Al bij voorbaat dank voor jullie medewerking ?