Exodus Redux

Snorlax

Forumlid
24 dec 2022
7
0
1
53
hoe kan het dat ik bij de zoekfunctie niks vind over de Exodus add on ?

bij mij werkt ie gewoon nog maar ik wil het voor een vriend installeren en ondanks dat er staat installed staat ie niet bij de add ons

groetjes,

snorlax
 
Welke Kodi versie gebruik jij en welke heb je bij je vriend geïnstalleerd?

This addon works only on Kodi 18 and lower versions. It is not available on Kodi 19 and higher.
 
Welke Kodi versie gebruik jij en welke heb je bij je vriend geïnstalleerd?
we hebben allebei nexus, mijne is gewoon geupdate en ik had exodus nog, maar bij die vriend lukt het niet, er staat installed maar toch staat ie niet bij de video addons (of elders). raar he ?
 
Sinds Kodi 19 met phyton 3 is er veel veranderd. Dat is 1 van de reden dat je wel kunt installeren maar niet werkt. Het is een hele oude addon . Maar voor de Kodi 20 Nexus niet werkt. Helaas. Zo als @Shaman al aangeeft .
 
  • Like
Reacties: Shaman
Sinds Kodi 19 met phyton 3 is er veel veranderd. Dat is 1 van de reden dat je wel kunt installeren maar niet werkt. Het is een hele oude addon . Maar voor de Kodi 20 Nexus niet werkt. Helaas. Zo als @Shaman al aangeeft .
een andere add on mag ook, als je maar real debrid kan gebruiken, dat hoeft niet per sé exodus te zijn eigenlijk.

máár in nexus kan je dus geen exodus meer installeren, begrijp ik dat goed ?

dank voor de reacties trouwens
 
Je kunt het eens proberen met : FEN , UMBRELLA , SEREN , THE CREW , THE PROMISE . succes. O ja we hebben hier recht's boven op de site ook een zoek balk.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Shaman
Je kunt het eens proberen met : FEN , UMBRELLA , SEREN , THE CREW , THE PROMISE . succes. O ja we hebben hier recht's boven op de site ook een zoek balk.
het vreemde is dat ik zelf nog steeds exodus heb ondanks de automatische update naar nexus.

zijn er geen backup add ons zodat ik exodus gewoon als backup kan sturen svp ?
 
Sinds Kodi 19 wordt er gewerkt met phyton 3 . En een automatische update naar kodi 20 lijkt me sterk, gezien die alleen handmatig te installeren is. Laatste versie van Kodi in de play store is v19.3 . Alles daarna kun alleen handmatig downloaden.En exodus is wel een hele oude addon.
 
Sinds Kodi 19 wordt er gewerkt met phyton 3 . En een automatische update naar kodi 20 lijkt me sterk, gezien die alleen handmatig te installeren is. Laatste versie van Kodi in de play store is v19.3 . Alles daarna kun alleen handmatig downloaden.En exodus is wel een hele oude addon.
ooh begrijp ik dat goed dat hij niet meer werkt