Exodus Redux

Zag ik ook, ze zijn weer overgestapt op de OpenScrapers, had mijn Box nog niet uitgehad, dus deed Exodus Redux en 13Clowns niets meer, na even zoeken, en niet willen updaten, Box uit gezet, opnieuw gestart, en toen kwam de update Scrapers mee.
Daarna Exodus redux update gedaan, (want die bleef hangen) en nu kwam hij wel mee, alles werkt weer.
 
De developer van Exodus redux was er toch mee gestopt? Heeft iemand anders het weer opgepakt soms?
 
Redux is idd overgenomen, de oude Exodus zelf werkt bij mij nu niet meer onder Leia 18.1
 
I-A-C lijkt sinds 7 maart weer met updates bezig zie github.
 
Betekent dit dat deze add-on nu wel of niet werkt?
Ik heb hem namelijk geïnstalleerd en hij werkt ook. Behalve zodra ik een link probeer af te spelen.
Ik krijg keuze uit 200+ links en ik heb real-debrid. maar hij gaat ze alle 200 af.
Ben totaal niet technisch dus ik weet niet wat te doen.

Kodi 18 leia en build aeon mq8.
 
Even je real-debrid account opnieuw authoriseren in resolverurl/urlresolver, dat lost het vaak op.

Daarna even je cache geheugen leegmaken en ook je providers in Exodus, hierna even opnieuw proberen?

Succes?
 
Tis niet te geloven, maar jij reageerde dit en ik heb dat zojuist gedaan. (las het in het Engels ergens op internet)
Dus ik test een stream en ja hoor hij doet het.

In ieder geval voor je snelle respons!
 
Sorry , maar ik ben een leek .
Wat is en doet OpenScrapers ?
Moet ik een wachtwoord of iets anders instellen bij OpenScrapers of gewoon update ?
 
Openscrapers is een programma dat een aantal providers in zich heeft en deze schraapt het internet af op zoek naar links voor jou om af te kunnen spelen.

Je hoeft geen wachtwoord in te vullen, en je kan hem gewoon updaten?
 
Deze Scrapers zorgen voor een langdurige stabiliteit in Kodi, Scrapers zijn stukjes Opensource code, die een zoekfunctie heeft op het Internet, deze zoekt mediafiles en links daarvan.
Je kunt deze alleen updaten, geen inlog nodig, (gebeurd vaak al met opstarten Kodi, automatisch.
Exodus redux werkt bijv. met deze Openscrapers
 
  • Like
Reacties: Arjan E.
Deze Scrapers zorgen voor een langdurige stabiliteit in Kodi, Scrapers zijn stukjes Opensource code, die een zoekfunctie heeft op het Internet, deze zoekt mediafiles en links daarvan.
Je kunt deze alleen updaten, geen inlog nodig, (gebeurd vaak al met opstarten Kodi, automatisch.
Exodus redux werkt bijv. met deze Openscrapers


Dank je
 
De Githublink is deze week gewijzigd.
Alles is hetzelfde, alleen moet je repo weg halen in die link :)
opslaan, even opnieuw install from zipp met huidige app er gewoon erop, en hij is weer bijgewerkt.

Redux is idd overgenomen, de oude Exodus zelf werkt bij mij nu niet meer onder Leia 18.1
Post automatically merged:

Yep een link die hetzelfde is, maar dan zonder repo.

I-A-C lijkt sinds 7 maart weer met updates bezig zie github.
 
Ik kreeg de install met de github repo vandaag niet aan de praat, een andere repo gekozen dan maar.
 
Ik kreeg de install met de github repo vandaag niet aan de praat, een andere repo gekozen dan maar.
Probeer anders gewoon via de computer/laptop de zips op een usb te zetten.

Repolinks op computer/laptop in browser zetten en zip downloaden en met de usb naar box?
 
Zal ik in mijn achterhoofd houden, maar zolang die andere repo werkt... ?

Edit: ik zie het al, de link die werd gegeven is niet in orde.
 
Laatst bewerkt: