Add-on EZRA

jovo1963

Donateur
27 sep 2017
91
50
6
58
Naam
EZRA
Categorie
Repository
Aantal weken geleden kwam ik deze repositorie tegen, kende deze repositorie , kortom heb deze maar geinstalleerd de reviews waren goed.
Easy news werkt er perfect op.....deze repositorie lijkt veel op venom..maar goed plaats deze topic voor de gene die graag wat willen uitproberen.
 
Of Gewoon helemaal verwijderen, en dan een nieuwe schone topic aanmaken, als Ezra video addon...
 
Ik denk dat de mannen aan de knoppen op vakantie zijn, zal zelf even een nieuwe topic aanmaken voor Ezra
 
Ik denk dat de mannen aan de knoppen op vakantie zijn, zal zelf even een nieuwe topic aanmaken voor Ezra
Verbeterpunten uitgevoerd in deze topic. Hoop op een hernieuwd vertrouwen van uw kant 🙂
 
Was zeker niet geschaad, maar bedankt

Oh, ik zie dat de nieuwe topic is verwijderd met mijn bijdrage, kan dit hier worden bijgezet?
 
Goed voor films en series met gebruik van een debrid server of met Easy-news

Doet voor zoeken naar series beter dan gemiddeld, dus overwegen waard om dit erbij te hebben

Helaas geen Library intergratie...maar verder Super...
 
Gisteren even geprobeerd met Ezra en Easynews... ik krijg wel een keuze van bronnen maar als ik er één kies doet ie niks en moet ik hem weer heropstarten. Nog iemand dit probleem? Of moet ik alles terug installeren?
thx.