F1 TV Pro-streamingsdienst komt naar Nederland

Lex

Ter nagedachtenis
29 mei 2016
6.795
5.190
216
66
Goed nieuws voor de fans van Max.V en zijn collega's :

 
Nader infomatie over de invulling van deze dienst :

 


Dat is dan mooi op tijd ;)
 
Zijn er al mensen die een abonnementje bij F1 tv Pro hebben afgesloten?
Kan iemand me vertellen of er gelijktijdig meerder devices kan gebruiken? Meen namelijk dat ik ooit heb gelezen van wel maar kan hier niets meer over terug vinden. Zag nu wel dat je een week kan proefkijken 1e week gratis.
 
Zijn er al mensen die een abonnementje bij F1 tv Pro hebben afgesloten?
Kan iemand me vertellen of er gelijktijdig meerder devices kan gebruiken? Meen namelijk dat ik ooit heb gelezen van wel maar kan hier niets meer over terug vinden. Zag nu wel dat je een week kan proefkijken 1e week gratis.

Je kan tot 3 devices tegelijk gebruiken volgens deze site:


Onder het kopje technical staat het aangegeven.

Heb zelf geen abbo, ben ziggo abonnee, kan prima uit de voeten met de gratis ziggo sport?
 
Bedankt, zie helaas dat er wel een beperking in de streams is
"We will only allow one video stream per account at any one time so you will not be able to watch across multiple devices."
Zat met een kennis aan een Netflix achtige constructie te denken en het account te delen
 
Pak die handschoen op en deel die bevindingen met ons zou ik zeggen .


Gisteren een poging gedaan, na eerst vele 503 erros lukte het eindelijk de boel gegevens in te voeren, helaas lijkt het er op dat de geo controle verder gaat dan watmet de VPN is te omzeilen, krijg aan het eind een melding dat ik in het verleden vanaf een land waar F1 pro TV niet beschikbaar was verbindingen heb gehad.
Vermoed dat men naast het IPTV ook MAC adressen registreerd een soort oplossing die Rapid gebruikt met de test.
Zal vd week eens proberen een nieuw account aan te maken vanaf een computer waarvan ik weet dat de F1 pagina´s nooit zijn benaderd
 
  • Like
Reacties: Lex
Nu gratis F1 kijken dit weekend ?

 
Bedankt, zie helaas dat er wel een beperking in de streams is
"We will only allow one video stream per account at any one time so you will not be able to watch across multiple devices."
Vanochtend Live gewoon meerdere streams tegelijkertijd aangehad met F1TV Pro, maar dan wel op 1 device ?
 
Met dank aan Totaal TV: