F1

petertje1973

Nieuwkomer
1 mei 2017
4
1
6
50
Hallo weet iemand een F1 addons liefs Nederlands dus via Ziggo ?? Ik zit al een tijdje te zoeken maar had wel iets gevonden maar die addon werkt niet meer, dus als iemand iets weet hoor ik het graag.
 
Gratis addons met als bron Ziggo zal je niet zo snel vinden. Dus als je echt gratis wilt, dan genoegen nemen met andere taal voor het commentaar.
Woon je in Nederland? Dan even bij familie of vrienden vragen of ze Ziggo hebben en geen raceliefhebber zijn. Ziggo Go app downloaden, de gekregen inlog gegevens invoeren en je kan kijken. Via laptop, pc, smartphone of tablet. Streamen kan als je Android hebt via ChromeCast en via Apple TV als je een ipad of iphone hebt.
Overigens is de race ook via RTL Duitsland te bekijken
 
  • Like
Reacties: jimmy3333
Gratis addons met als bron Ziggo zal je niet zo snel vinden. Dus als je echt gratis wilt, dan genoegen nemen met andere taal voor het commentaar.
Woon je in Nederland? Dan even bij familie of vrienden vragen of ze Ziggo hebben en geen raceliefhebber zijn. Ziggo Go app downloaden, de gekregen inlog gegevens invoeren en je kan kijken. Via laptop, pc, smartphone of tablet. Streamen kan als je Android hebt via ChromeCast en via Apple TV als je een ipad of iphone hebt.
Overigens is de race ook via RTL Duitsland te bekijken
Nee ik heb niemand met Ziggo helaas ja nu kijk ik ook via Duitsland maar mij gevoel laten ze veel die Duitsers coureurs zien zoals Vettel en veel reclame, nee maar het was een vraag meer ook niet ik dacht zo ja wie weet he haha, maar bedankt voor je reactie.
 
En voor slechts €3,99 heb je voorbeschouwing, race en nababbel. Gratis is ook kans op onstabiel beeld, uitval etc. Heb je betaalde IPTV dan is de kans groot dat je goed de race kan bekijken. Gaat het alleen om deze race, dan 4 eurootjes er tegen aan smijten en kijken maar
Allee, in het Nederlands kunne gij kijken:
 
En voor slechts €3,99 heb je voorbeschouwing, race en nababbel. Gratis is ook kans op onstabiel beeld, uitval etc. Heb je betaalde IPTV dan is de kans groot dat je goed de race kan bekijken. Gaat het alleen om deze race, dan 4 eurootjes er tegen aan smijten en kijken maar
Allee, in het Nederlands kunne gij kijken:
Ik kijk via sportsdevil