Fantastic IPTV and where to find them

Assie80

Forumlid
18 jan 2017
9
4
6
Wat een wereld, wat een wereld...

Er is wetenschappelijk onderzoek voor nodig, om "the good guys' aan te wijzen, in plaats van "that's the bad guy!".

Oplossing? POYID (Proof Of Your IPTV Demand).
Dat kan alleen als ik mezelf de kans geef om het gewoon te proberen, echter staan the real beasts te brullen, met een gewicht van een veldmuis.
Sluipend door de lijnen heen zoekende onder het concept; Hoe pak ik meer centjes, in plaatst van hoe geef ik HQ Service.

Als voetballer heb ik liever 1 goed rechterbeen, dan 2 halve. Kwaliteit boven kwantiteit.

Vind het zeer interessant om te weten wat een ieder ervaart. Een ieder z'n verhaal, en het is fijn om je hart hier te luchten daar velen geen idee hebben waar je het over hebt :)

Mijn lijst;
Hoofdmaaltijd kanalen (zonder discussie) NL HD full list. (1080)
Als extra saus neem/wil ik bv UK/US (720/1080)
Toetje kanalen voor je naasten; i.m.g. E! entertainment (1080) en muziekzenders(SD/HD.
Als drankje bijvoorbeeld Japanse kanalen "bushi!"(SD, HD mooi meegenomen ).

Denk dat mijn bouwstenen essentieel zijn om hét droomhuis te bouwen.

Mijn vraag is;
Hoe zijn jullie avonturen tot zo ver, en bij wie voor het eerst "begonnen" ?


Setup:
Moviestreamer: 30 dagen test. (bij wens review over 20 dagen)
KODI/SipTV
100mb/100mb
 
Plenkske bedankt.

Uit nieuwsgierigheid en vooral uit onwetendheid vorige week afgenomen.
Nu weet ik vooral uit deze forum, en ook als overzicht (revisiegeschiedenis 18 januari, 21:14) dat het RAPID tv via hiptv gaat worden.

Mijn 1ste pakket ooit, en actief:
Moviestreamer Briljant HD+ Premium IPTV 30 dagen.
Achtergekomen dat het inderdaad een reseller is, en te prijzig.

Btw link doet het niet?
 
  • Like
Reacties: Lex
Zal ik doen, thanks.
Prachtig overzicht, en iedereen mag het aanpassen!!
Via reddit:
 
Op reddit staat heel veel info, maar ook veel (re)sellers prijzen hun eigen producten aan. Ik heb er deze maand ook veel gelezen en uiteindelijk voor Rapid (via HIPTV) gekozen. Toch de zenders die ik wil (Engels voetbal, NL, Portuguees/Braziliaans).
Ps. Het overzichtsbestand via Reddit wordt ook niet altijd even fanatiek upgedate.
Kwaliteit vind ik prima echter valt mij op dat vaak na verloop van tijd het geluid niet meer synchroom loopt.
 
  • Like
Reacties: Assie80