Fatboys IPTV

13 jun 2017
8
5
6
53
Hi,

Ik wil gaan beginnen met IPTV en na het hele debacle van dit moment aangaande het IPTV gebeuren, ben ik wat aan het zoeken geweest en nu kwam ik deze IPTV service tegen.
De url is als volgt : ******* ( ik hoop dat het posten van de url is toegestaan ).

Om de donder is dat niet toegestaan.
Lex

Heeft iemand met deze service ervaring ?

Met vriendelijke groet,

Gidion
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Grappig
Reacties: Rudolf
Ff de url verwijderen.. Dit is tegen de huisregels...
Anders kun je de toorn van @LeX verwachten..
(das onze waakhond) en die is niet mals...

Ontopic ik heb er geen ervaring mee.. Maar ga deze toch eens bekijken... Vaak is het ff testje aan vragen of bijvoorbeeld klein beginnen en eerst maandje proberen... Kwa centen dan niet zo heel veel zeer...

Die 24 uurs testen zijn ook moment opnames..
Momenteel is het zowiezo een rommeltje in iptv land..
 
Hi,

Ik wil gaan beginnen met IPTV en na het hele debacle van dit moment aangaande het IPTV gebeuren, ben ik wat aan het zoeken geweest en nu kwam ik deze IPTV service tegen.
De url is als volgt : ********** ( ik hoop dat het posten van de url is toegestaan ).

Heeft iemand met deze service ervaring ?

Met vriendelijke groet,

Gidion
Nee onbekend voor mij ...en nee urls zijn niet toegestaan... er staat 80 uur taakstraf voor.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
En de toorn van @LeX bedoel ik zn hooivork en geen 3 tand... ?

Zie op de site 36 uurs trial aan te vragen.. Int weekend 1 dollar door de week dus gratis neem ik dan aan...

Dit doen ze puur om de weekend profiteurs te weren de knaken duikers zijn dat... Voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten..

Ik zou zeggen testen... Misschien probeer ik um vd week zelf nog wel ff...
 
  • Like
Reacties: mrmiyagi
Ok, bedankt voor de antwoorden. Ga eerst even een trial aanvragen en kijken hoe dat loopt.
Sorry Lex, ik zal voortaan eerst de regels goed doorlezen :)
 
  • Like
Reacties: Lex
Ok, bedankt voor de antwoorden. Ga eerst even een trial aanvragen en kijken hoe dat loopt.
Sorry Lex, ik zal voortaan eerst de regels goed doorlezen :)
Gisteren een test line aangevraagd, en vanmorgen antwoord gekregen , ID van de Formule doorgegeven en is geactiveerd, vanmiddag/ vanavond ff testen .... wordt vervolgd...
 
De waarschuwing op reddit gaat over deze reseller ?

Edit ik had nog niet heel het artikel doorgelezen ? het iptv gedoe speelt ook mee er worden mensen terug betaald ;)
 
De waarschuwing op reddit gaat over deze reseller ?

Edit ik had nog niet heel het artikel doorgelezen ? het iptv gedoe speelt ook mee er worden mensen terug betaald ;)
Ook daar vragen ze om gedoeld....
 

Bijlagen

  • F6FC1D8E-D3BD-4496-87AF-9A8AE9A69983.jpeg
    F6FC1D8E-D3BD-4496-87AF-9A8AE9A69983.jpeg
    207,9 KB · Weergaven: 61
Gewoon testen kan geen kwaad...wel jammer want de prijzen zijn wel interessant ( bij goed tot redelijk werkende pakket)
Post automatically merged:

Gewoon testen kan geen kwaad...wel jammer want de prijzen zijn wel interessant ( bij goed tot redelijk werkende pakket)
Tot nu toe is die Fatboy aanbieder zeker geen tegenvaller , wel veel zenders op zwart ( meeste buitenlandse zenders) .Bij NL aanbod keus aan FHD HD SD ( FHD wil soms bufferen). VOD redelijk te noemen , ook kan je opnemen en cloudy timeshift . En van de 3 Belgische play sport zenders , doen t 2 ervan . Denk dat ik 30 dagen erbij neem om de stabiliteit goed te testen .
VPN toegestaan en gebruikt , en dit getest met Max snelheid ziggo ( ethernet ) icm Formule Z8.
 
Laatst bewerkt:
Hey,

Ondertussen zelf ook een trial aangevraagd en met diverse spelers aan het uitproberen geweest en ik moet zeggen dat de kwaliteit zeker niet tegenvalt.
Ook het aantal werkende zenders is goed, de NL zenders voor zover ik al heb getest werken allemaal. Ziggo sport en film1 alles werkt naar behoren.
Een aantal Amerikaanse en Engelse zenders daarentegen werken een aantal niet, maar het valt zeker niet tegen.
 
Nu de trial is afgelopen kan ik het volgende concluderen:
Verschillende applicaties getest om te zien of de epg goed werkt en de instellingen makkelijk te doen zijn en ik moet zeggen dat ik tegen geen enkel probleem ben aangelopen. Over de kanalen die ik getest heb kan ik het volgende zeggen: alle NL kanalen werkten goed, waaronder Film1, Ziggo Sport, Fox sport. Ook bij de Amerikaanze en UK zenders ben ik tegen geen enkel probleem aangelopen, buiten dat er wel eens een keer een stottering was met de FHD kanalen. Er zijn genoeg alternatieven voor de FHD kanalen, zoals gewoon HD en SD. De VOD sectie heb ik wel bekeken, maar hier ligt niet mijn interesse. Wat ik heb geprobeerd van de VOD werkte in ieder geval wel.

Dus alles bij elkaar genomen kan ik deze IPTV zeker aanraden en voor de prijs hoef je het ook niet te laten: 6 Dollar per maand lijkt mij niet te duur.
 
Ik heb dezelfde trial en test gedaan en ik loop toch wel tegen het probleem aan dat bij de EPG er vaak 2x of 3x hetzelfde staat en dat daardoor de tijden niet meer kloppen.
Maar voor 6 dollar pm is het een leuk alternatief.
 
Kan iemand een tipje van de sluier oplichten hoe ik test bij fatbo** kan aanvragen(ik hoop dat ik dit zo mag vragen, anders verwijder ik het zsm)
 
Reddit en Phuket mag toch wel genoemd worden @LeX namen van andere iptv providers komen ook voorbij ?
Verders is het spelen met combinaties van woorden op het world wide web .....
 
Voor de duidelijkheid. Namen mogen inderdaad genoemd worden maar @gerardo54 had er zelf voor gekozen deze naam gedeeltelijk te verbergen. Expliciet vragen naar een link van een IPTV aanbieder voor een test kunnen we om begrijpelijke redenen niet toestaan.
 
  • Like
Reacties: mrmiyagi
Voor de duidelijkheid. Namen mogen inderdaad genoemd worden maar @gerardo54 had er zelf voor gekozen deze naam gedeeltelijk te verbergen. Expliciet vragen naar een link van een IPTV aanbieder voor een test kunnen we om begrijpelijke redenen niet toestaan.
En daarom heb ik hem een pb gestuurd met de gevraagde info.
 
  • Boos
Reacties: Lex
En daarom heb ik hem een pb gestuurd met de gevraagde info.
Dat is dus uit den boze hier gaat @LeX niet blij van zijn!
Zoals in de regels staat mag dat nergens alleen namen en hints maar geen directe info helaas ook al is het allemaal goed bedoeld.
Maar met mijn hints bijvoorbeeld moet je er al gewoon uitkomen.
 
  • Like
Reacties: Lex
De pleger van het strafbaar feit had nog geen rechten om van pm gebruik te maken, maar elders is het delict gisterochtend al verwijderd door deze waakhond.
@Robstar mag zich de komende tijd in mijn warme belangstelling verheugen, en kan bij de geringste overtreding van onze huisregels een ban verwachten.
 
  • Like
Reacties: jovo1963 en A_rjen