Fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spinix

Technisch administrator
Medewerker
25 dec 2015
3.600
2.202
216
25
Hallo allemaal,

Kodi-Forum bestaat vandaag de dag precies 1 jaar, we zijn begonnen met 0 leden en we zitten nu binnen een jaar al op 10.000 leden :)
Ik wil jullie allemaal een fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar wensen!

Vooral een bedankje voor @Eric Hebs en natuurlijk alle moderators die zich elke dag weer inzetten voor ons forum.
In 2017 hoop ik weer meer tijd te hebben voor het forum. Er staan nog give a ways op de planning voor 2017 dus houd het forum in de gaten!

Groeten,
Arjan :merrychristmas:
 
Gefeliciteerd !

Inderdaad een mooie prestatie die we met zijn allen, ook de leden zelf, neer hebben gezet :)

Iedereen ook een fijne kerstdagen en een goed oud & nieuw ! Wens ook iedereen veel geluk en gezondheid in 2017 !

:android::banaan::thanks::klappen:
 
Hiep hiep hoeraaaaaaaa
Van harte met het 1 jarige bestaan van het forum op naar de volgende 10 met z'n allen maken we er wat moois van

Iedereen de allerbeste wensen en een heel goed uiteinde

Frans
 
  • Like
Reacties: Lex en Plenkske
Proficiat op naar het eerste lustrum van dit forum :klappen: maar jij Arjan bent toch maar mooi de verwekker en draagmoeder,en hebt dit kindje ter wereld gebracht,naar hopelijk een prettige zwangerschap dus je aandeel was van cruciaal belang .. maar we zijn je uiteraard (lees 10.000 leden) graag behulpzaam bij de opvoeding :feest:
Iedereen hele mooie kerstdagen,en in 2017 veel gezondheid en geluk in tuk
 
  • Like
Reacties: fransalmighty
ik ben nog niet zo lang lid maar proficiat met het 1 jarige bestaan allemaal :klappen:

Fijne Feestdagen gewenst:ster:
 
  • Like
Reacties: Lex
Nog maar recentelijk lid, maar gefeliciteerd en voor iedereen een fijne jaarwisseling en de beste wensen voor 2017!
 
Gefeliciteerd heur... Voor jullie allemaal een heel fijn 2017.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.