Films en series streamen via de app Stremio

Dit is de standaard interface van Stremio. De acties die Stremio uitvoert als je een film of serie opent ligt aan de add-ons die je hebt geinstalleerd.
Dit is de standaard interface van Stremio. De acties die Stremio uitvoert als je een film of serie opent ligt aan de add-ons die je hebt geinstalleerd.
Kan het zijn dat het op een pc is? Ik zie namelijk geen categorieën zoals op de foto.

Excuses, dat klopt. Op de PC is deze interface uitgebreider. Op Android TV heb je ook categorieën maar deze moet je via een andere manier bereiken:

Met de pijltjestoetsen kun je dan hier tussen schakelen.

1675774498052.png

Ik gebruik nu ook stremio werkt geweldig alleen heb ik een vraagje over het geluid. Wat moet ik doen om dts geluid te krijgen bij films in stremio heb een thuisbioscoopsysteem met 7.2 surround. Zou wel fijn zijn als de films dat ook ondersteunen. Ben een leek op dit gebied. Ook heb ik open subtitel geïnstalleerd maar zie nergens waar ik kan inloggen. Gebruik een Android box.

Alvast hartelijk dank voor de antwoorden

Bijlagen

• 7990DBD5-97C1-428E-8BBA-F55E7C376CE0.jpeg
    7990DBD5-97C1-428E-8BBA-F55E7C376CE0.jpeg
    2,4 MB · Weergaven: 15
Ik gebruik nu ook stremio werkt geweldig alleen heb ik een vraagje over het geluid. Wat moet ik doen om dts geluid te krijgen bij films in stremio heb een thuisbioscoopsysteem met 7.2 surround. Zou wel fijn zijn als de films dat ook ondersteunen. Ben een leek op dit gebied. Ook heb ik open subtitel geïnstalleerd maar zie nergens waar ik kan inloggen. Gebruik een Android box.

Alvast hartelijk dank voor de antwoorden
Wil je echt optimaal gebruik maken van stremio dan moet je real debrid hebben .
Je kunt in het menu aangeven dat je video(indien aanwezig)standaard opstart met nederlandse ondertiteling.
Jou vraag betreffende dts geluid , ook dat is mogelijk maar je video moet het wel aanwezig hebben.
Als je een video start en meteen op pauze zet zie je een tijdsbalk.
Daaronder zie je het ondertiteling logo en rechts daarnaast een luidspreker logo.
Als je op het luidspreker klikt zie je de geluids mogelijkheden .
Ik zie nu bij de film "we have a ghost AC-3 en E-AC-3 mogelijkheden.
Ik moet zeggen dat ik deze instellingen beter vind als bij kodi want mijn Samsung soundbar reageert er meteen op.
Zo kun je ook bij het ondertiteling logo kijken of het nederlands aanwezig is,maar dit kun je op automatisch zetten.

Wellicht doe ik wat fout maar via torrentio en RD weinig tot geen vindbare nederlandse content zoals series of films. Iemand hier een idee waar dit mis gaat? Of is dat simpelweg niet zo makkelijk. Verder prima techniek moet ik zeggen.

Wellicht doe ik wat fout maar via torrentio en RD weinig tot geen vindbare nederlandse content zoals series of films. Iemand hier een idee waar dit mis gaat? Of is dat simpelweg niet zo makkelijk. Verder prima techniek moet ik zeggen.
je zult daar ook nagenoeg niets vinden

Ik heb het als back-up op mijn Shield voor het geval Kodi dienst weigert, maar nog niet nodig gehad.
Ik heb er wel van geleerd dat Torrentio een prima zoekmachine is en daarom deze alleen geactiveerd binnen Seren.
Hoe kan ik een Torrentio provider package installeren in Seren?