Films en series streamen via de app Stremio

Zal deze ook eens gaan uitproberen. Vindt Plex niet heel handig met ondertitels.

Ik zie nergens een tekentje staan van geluid. De ondertiteling werkt wel nu. Ik heb dolby atmos in mijn thuis bioscoop en wil dat graag gebruiken. Als ik films open in een andere player werkt dolby atmos wel. Maar in stremio zelf geeft hij alleen Stereo of dolby digitale weer. 🤷‍♂️ iemand een oplossing hier voor. Ben zelf echt een groentje op dit gebied. Alvast bedankt voor de hulp.

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    2,1 MB · Weergaven: 10
Als jij je film hebt gevonden en op play hebt gedrukt dan moet op een oké toets drukken en zie je de afspeel balk.
Daar onder staan een icon voor ondertiteling en daarnaast een icon met een luidspreker.
Ga nu via curvertoetsen naar icon luidspreker en dan op oké.
Dan zie je afhankelijk van film en aanbod verschillende geluidsmogelijkheden staan.
Wist dat je in stremio bij instellingen standaard kunt invoeren bv subs is dutch.
Succes hiermee

Zo als je kan zien op de foto heb ik deze optie niet? Rechts boven in heb ik de volgende opties 1 afspelen met externe player 2 snelheid 3 ondertiteling scherm delen 5 is info film. Zie geen audio symbool
Post automatically merged:

Ik gebruik een Android box z95

Bijlagen

• IMG_3663.jpeg
    IMG_3663.jpeg
    557,6 KB · Weergaven: 9
Ik denk dat ik het weet , heb jij de appTorrentio geïnstalleerd maar ook belangrijk en niet te vergeten realdebrid.

🤔 denk van niet. Heb stremio geïnstalleerd en daarna heb ik op Google de torent stremio app opgezocht en geïnstalleerd daar kon ik de kwaliteit kiezen van de streams. Verder heb ik nog niks geïnstalleerd maar dan begrijp ik dat ik dus realdebrid app ook moet installeren? Waar is dat voor. Alvast hartelijk dank voor de fijne hulp hier👍

Ik zou je adviseren even op Google te kijken wie en wat realdebrid doet.
Zonder realdebrid geen subs en diveraen aan audio mogelijkheden (afhankelijk hoe het word aangeboden).
Je moet er wel voor betalen , kosten € 25,00 per 8-9 maand.
Ik betaal realdebrid via paysafe .
Met realdebrid word het kijkplezier veel mooier en gezelliger,absoluut de moeite waard.

Laatst bewerkt:
Debrid heeft niets met subs te maken, die krijg je wel als het goed is.
Zonder Debrid krijg je alleen torrents aangeboden en heb je kans op bufferen.

Je kunt ook Alldebrid proberen, die doet hetzelfde, deze kun je een week gratis uitproberen, zo kun je zien of het wat voor je is.

Debrid heeft niets met subs te maken, die krijg je wel als het goed is.
Zonder Debrid krijg je alleen torrents aangeboden en heb je kans op bufferen.

Je kunt ook Alldebrid proberen, die doet hetzelfde, deze kun je een week gratis uitproberen, zo kun je zien of het wat voor je is.
Ben ik niet met je eens wat als je realdebrid gebruikt is de kans op films met nl subs veel groter.

Je hebt torrentio geïnstalleerd maar heb je ook opensubtitles geïnstalleerd.

Laatst bewerkt:
Als ik het zo bekijk dan is real debrid een soort stabiel server maar dat heeft toch net met dolby atmos instellingen te maken🫤

Ik heb geen last van hapering in een film ook ondertiteling doet het goed. Alleen als ik een film open kijk ik of er in de stream dolby atmos bij staat. Als ik die stream dan afspeel dan krijg ik wel dolby digitaal maar geen dolby atmos. Open ik de zelfde stream in een andere Player dan heb ik wel dolby atmos maar geen ondertiteling 😮‍💨 ik lees dat de Player van stremio wel atmos zou ondersteunen maar krijg het gewoon niet aan de praat. Heb ook de optie pasthrough aan gevinkt maar geen resultaat. Heb in de tussentijd vlc Player gedownload om te kijken of ik het via vlc aan de praat kan krijgen maar ook dat wil niet. Als ik een stream wil open met vlc dan laad hij de stream niet en blijft het beeld zwart.🤷‍♂️ dus nog steeds op zoek naar de gouden tip 🙂
You must be registered for see images attach

Dit is een voorbeeld

Laatst bewerkt:
Ik vind verder stremio geweldig werken vooral voor de kids die kunnen we ook goed mee over weg

• Like
Reacties: Spinix
Ik heb een samsung soundbar die alle geluidsvormen ondersteund.
Aan de wel of geen atmos vraag in Stremio heb ik een film opgezocht die ook atmos uitzend.
Ik heb de film X gevonden die AC-3 ; DRS-HDMA 7.1 en TrueHD 7.1 Atmos.
Zet ik het geluid op Atmos krijg ik Atmos te zien in de display van mijn soundbar.
En het geluid komt ook van alle kanten.