Films en series streamen via de app Stremio

Spinix

Technisch administrator
Medewerker
25 dec 2015
3.600
2.202
216
25
Stremio is een moderne media center oplossing voor al je video entertainment. Stremio is uitbreidbaar met add-ons.

You must be registered for see images attach


You must be registered for see images attach
You must be registered for see images attach
You must be registered for see images attach

Stremio is beschikbaar voor Android TV, Windows, Mac OS en Android.

Op Reddit lees ik dat mensen hun Stremio uitbreiden met Torrentio, aan deze add-on voegen ze hun Real-Debrid account toe zodat ze gebruik kunnen maken van cached torrents en binnen 1 seconden een film of serie kunnen streamen. Nederlandse ondertiteling kan via de interface erbij worden gedownload.

Add-ons kun je gemakkelijk installeren via Stremio zelf, add-ons die je hier niet kunt vinden kun je makkelijk opzoeken via Google om vervolgens te installeren binnen Stremio. Dit proces is erg gemakkelijk. Ik raad je aan om Stremio in te richten op je computer, als je hiermee klaar bent kun je de app installeren op bijvoorbeeld Android TV. Doordat je inlogt met een eigen account neemt die alle instellingen van je computer automatisch over :).

You must be registered for see images attach


Meer informatie over Stremio vind je hier:
 
Laatst bewerkt:
Is dat zoiets als kodi?
Kodi heeft veel meer mogelijkheden als media center dan Stremio maar in de basis lijkt het op elkaar. Met Stremio kun je prima films en series streamen en een ondertiteling toevoegen zonder al die poespas.
 
Dit is geen goede reclame voor Kodi op een Kodi forum. 😂

Ik heb Stremio vorig jaar op een chinees doosje gezet voor een kennis.
Alleen al om dat ik dan geen onderhoud heb.

Amper klachten gehad.
Trouwens, op Linux draait het ook.
 
  • Grappig
Reacties: Spinix
Dit is geen goede reclame voor Kodi op een Kodi forum. 😂
Ons forum is al breder geworden dan alleen Kodi :p.

Ik heb Stremio vorig jaar op een chinees doosje gezet voor een kennis.
Alleen al om dat ik dan geen onderhoud heb.
Precies, dat maakt het makkelijk. Ik wacht nog op de feature dat je je Stremio ook kunt delen met vrienden. Een soort Plex maar dan zonder dat je zelf films moet opslaan, alles streamen via Real-Debrid. Stremio zelf is opensource dus hopelijk gaan er wat knappe ontwikkelaars aan de slag met dit idee. Misschien moet ik het zelf eens gaan proberen haha.

 
  • Like
Reacties: Maxpuk
Ik heb het als back-up op mijn Shield voor het geval Kodi dienst weigert, maar nog niet nodig gehad.
Ik heb er wel van geleerd dat Torrentio een prima zoekmachine is en daarom deze alleen geactiveerd binnen Seren.
 
  • Like
Reacties: Spinix
Heb eens gekeken in Stremeo met de addon torrentio gekoppeld aan mijn RD account. Wat mij opviel is dat je niet specifiek kunt aangeven in de instellingen dat je alleen gecachte torrents wil afspelen. Is daar een optie voor?
 
Heb eens gekeken in Stremeo met de addon torrentio gekoppeld aan mijn RD account. Wat mij opviel is dat je niet specifiek kunt aangeven in de instellingen dat je alleen gecachte torrents wil afspelen. Is daar een optie voor?
Daar is een optie voor, ik heb dat zelf ook. Weet zo niet meer welk vinkje ik daarvoor heb aangezet. Zal als ik thuis ben eens gaan zoeken.
 
  • Like
Reacties: gamolizer
Hoe kan je in stremio de ondertiteling onder de film krijgen?
en waar vindt ik de opensubtitles app.
Post automatically merged:

Addon gevonden en geïnstalleerd nu nog uitvogelen waar ik mijn gebruikersnaam moet invullen.
 
Laatst bewerkt:
Toevallig al gekeken hoe je cached torrents kan aanvinken? Kan het zo niet vinden, lijkt mij wel veiliger. Werkt verder prima trouwens! Mooi systeem, naast Kodi.
 
Je kunt dit doen bij de instellingen van torrentio.
Ga daar naar toe en dan onderaan iets aan of afvinken, even proberen.
 
goedemorgen weet iemand ook hoe je je eigen bestanden kan toevoegen of kan dit niet met stremio? (net zo iets als plex)
 
In het tabblad "Mijn bibliotheek" staat een optie om films of series te importeren vanaf je harde schijf.
Dit zou je eens kunnen proberen, bij mij werkt dit niet, krijg een authenticatiefout.
 
In het tabblad "Mijn bibliotheek" staat een optie om films of series te importeren vanaf je harde schijf.
Dit zou je eens kunnen proberen, bij mij werkt dit niet, krijg een authenticatiefout.
ja die krijg ik ook vandaar mijn vraag ook eigenlijk misschien heb ik de verkeerde versie dacht ik
 
Ben er ook eens ingedoken, werkt fantastisch icm torrentino en real debrid.
 
  • Like
Reacties: rogermore
Stremio is een moderne media center oplossing voor al je video entertainment. Stremio is uitbreidbaar met add-ons.

You must be registered for see images attach


You must be registered for see images attach
You must be registered for see images attach
You must be registered for see images attach

Stremio is beschikbaar voor Android TV, Windows, Mac OS en Android.

Ik heb mijn Stremio uitgebreid met Torrentio, aan deze add-on heb ik mijn Real-Debrid account toegevoegd zodat ik gebruik kan maken van cached torrents en binnen 1 seconden een film of serie kan streamen. Dankzij de add-on OpenSubtitles kan ik Nederlandse ondertiteling downloaden.

Ik gebruik Stremio als primaire media center app op mijn Android TV, de app doet wat die moet doen.

Add-ons kun je gemakkelijk installeren via Stremio zelf, add-ons die je hier niet kunt vinden kun je makkelijk opzoeken via Google om vervolgens te installeren binnen Stremio. Dit proces is erg gemakkelijk. Ik raad je aan om Stremio in te richten op je computer, als je hiermee klaar bent kun je de app installeren op bijvoorbeeld Android TV. Doordat je inlogt met een eigen account neemt die alle instellingen van je computer automatisch over :).

You must be registered for see images attach


Meer informatie over Stremio vind je hier:
Ben wel
Benieuwd met welke add on je de interface heb zoals op het plaatje getoond. Met al die categorieën etc. Wie kan mij helpen?
 
Ben wel
Benieuwd met welke add on je de interface heb zoals op het plaatje getoond. Met al die categorieën etc. Wie kan mij helpen?
Dit is de standaard interface van Stremio. De acties die Stremio uitvoert als je een film of serie opent ligt aan de add-ons die je hebt geinstalleerd.