Opgelost Films uit favorieten verwijderen kodi 17,6

T-Bob

Expert
12 jan 2017
647
144
216
67
Ik heb hier maar een eigen topic geopend.

Rechts klikken op de naam en verwijderen uit favorieten
Met de afstandbediening van de MI zal dat wel niet lukken, dan maar een muis aansluiten kijken of het daar mee lukt.

Had een film opgeslagen in favorieten op het start scherm in kodi 17,6.
Dit werkt goed maar hoe verwijder ik hem nu uit favorieten, want ik heb hem bekeken.

Op de oké knop ingedrukt houden geeft hij aan,,, Upload kodi via Ares Project.
En met een muis aangesloten met rechter klik vast houden geeft subvenster aan,,, energie beheer afsluiten.

Ben ook naar de addon fantastic gegaan waar ik de bewuste film vandaan heb gehaald wat in favorieten staat.
Afstandbediening oké knop vast houden en daar staat ook niets bij voor hem uit favorieten te verwijderen.

Heb alle menu’s in kodi 17,6 doorlopen maar nergens vind ik hoe ik nu die films in het menu
Favorieten kan verwijderen op de Xiaomi mi box.
Op dit forum stond wat van vorig jaar ik dacht juni/juli en dat ging ook over dit thema,
Maar volgens mij was dat een andere versie van kodi want op mijn versie en mi werkt dat niet.
 
In de skin Estuary werkt het net even anders dan in andere skins. Je ziet aan je linkerkant het menu Video's, Favorieten etc. Als je daar eerst op Favorieten klikt dan komt er een overzicht van favorieten naar voren. Daarna de ok knop lang ingedrukt houden op een bepaalde favoriet. Dan krijg je wel het complete keuzemenu.
 
Laatst bewerkt:
Dat heb ik gedaan en dan komt """ upload kodi via Ares Project.

---- Automatisch samengevoegde dubbelpost ----

Eens geprobeerd op de iMac waar ik de zelfde versie van kodi heb en daar staat wel de functie voor het verwijderen voor addons of films.
Ga morgen eens een muis zoeken met een kabel en die eens aansluiten op de Xiaomi Mi Box misschoen gaat dat wel.
 
Laatst bewerkt:
Dan heb je niet gedaan wat ik schreef maar ben je meteen naar rechts gegaan zonder eerst op favorieten te klikken. Nog een keer goed lezen wat ik heb geschreven. Niet naar rechts gaan maar eerst 1 keer klikken met de ok toets op favorieten. Dan springt het volledige favorieten menu naar voren. Pas daarna ga je naar de betreffende favoriet en de ok knop lang ingedrukt houden.
 
  • Like
Reacties: T-Bob
Dat Had ik ook al eens gedaan, probeer het straks nog wel een keer.
Anders morgen even een muis met kabel zoeken.
 
Ok, anders de skin tijdelijk even wijzigen in een andere skin via Instellingen > Interface > Skin en dan proberen.
 
  • Like
Reacties: T-Bob
Dan heb je niet gedaan wat ik schreef maar ben je meteen naar rechts gegaan zonder eerst op favorieten te klikken. Nog een keer goed lezen wat ik heb geschreven. Niet naar rechts gaan maar eerst 1 keer klikken met de ok toets op favorieten. Dan springt het volledige favorieten menu naar voren. Pas daarna ga je naar de betreffende favoriet en de ok knop lang ingedrukt houden.
Is gelukt dankjewel(y)