Formule 1/Voetbal/Tennis in UHD

Lex

Ter nagedachtenis
29 mei 2016
6.795
5.190
216
66
Vanaf dit weekend is voor de kijkers met een HD+ pakket in combinatie met een 4K ontvanger de Formule 1 in UHD te volgen.
Voor de liefhebbers is het wachten op wie van de aanbieders in Nederland hier de eerste stap zet.

 
Nu de rest van de zenders nog in 4k Maar dat zal nog wel nog even duren als dat komt
 
  • Like
Reacties: Lex
offtopic : Toch al wel meer dan 10 zenders (oa nasa, fashion & travelxp) in UHD :) op de satelliet , en zappen gaat goed via tvheadend op mijn shield en mibox
ontopic : RTL UHD zendt alleen de kwalificatie en race uit. Vrije trainingen zijn alleen in hd te zien.
 
Laatst bewerkt:
Ja die oosterburen weten wel hoe ze een plaatje kunnen toveren op je tv .Zelfs de publieke omroep ZDF/ARD hebben prachtig HD beeld.
 
  • Like
Reacties: Spinix
Hierbij enkele foto’s
 

Bijlagen

  • 95D6D3E6-794F-4E6A-B996-2113B7725062.jpeg
    95D6D3E6-794F-4E6A-B996-2113B7725062.jpeg
    1.019,7 KB · Weergaven: 60
  • D2606BCA-104D-48B2-99B7-E1835D80CEB1.jpeg
    D2606BCA-104D-48B2-99B7-E1835D80CEB1.jpeg
    1,3 MB · Weergaven: 61
  • B2A35EF4-8E5B-4ACA-BAC8-2A6A09026F15.jpeg
    B2A35EF4-8E5B-4ACA-BAC8-2A6A09026F15.jpeg
    1,4 MB · Weergaven: 53
  • Like
Reacties: Spinix
Top (y) de schotelbezitters zitten weer op de eerste rang.
Kwaliteit voor kwantiteit met mijn IPTV ervaring in mijn achterhoofd.
 
  • Like
Reacties: rra en stevie-vvv
Je bent voetballiefhebber, bezit de juiste tv ,en je tv provider werkt ook mee :D
 
En potverdorie CanalDigitaal werkt mee :
 
  • Like
Reacties: mrmiyagi
En de tennisliefhebbers blijven niet achter :

 
Mocht iemand een iptv aanbieder weten die deze content aanbied, ik lees het graag..
 
Je verwachtingspatroon( voor het huidige IPTV) is wat te hoog gegrepen met bovenstaande zenders van 25Mbit/s
 
Vandaag met de start van het WK voetbal heeft CanalDigitaal NPO 1 UHD ingebruik genomen .
En ik moet zeggen een voortreffelijke beeldkwaliteit :)



Voor afnemers van Ziggo en IPTV klanten een schrale troost .

 
  • Like
Reacties: Spinix en rra
Vandaag met de start van het WK voetbal heeft CanalDigitaal NPO 1 UHD ingebruik genomen .
En ik moet zeggen een voortreffelijke beeldkwaliteit :)



Voor afnemers van Ziggo en IPTV klanten een schrale troost .



Dat klopt die indruk had ik ook al , Natuurlijk mits goede Tv ;-)
 
  • Like
Reacties: Lex
Je verwachtingspatroon( voor het huidige IPTV) is wat te hoog gegrepen met bovenstaande zenders van 25Mbit/s
sowieso nog toekomst muziek.,.,.... aangezien de servers het niet trekken....
En daarnaast niet iedereen toereikende hardware / internet ervoor hebben...
De meest hebben al moeite het fatsoenlijk 1080 weer te geven in beetje knappe bitrate, laat staan 4 K hehe
Maaaaaaar in de toekomst , zal dit zeker in handbereik gaan komen... denk dat we nog wel paar jaartjes verder zijn dan
 
  • Like
Reacties: Lex