Formuler GTV met hhd drive

Nico van Velsen

Nieuwkomer
25 feb 2021
2
0
1
61
Goedenmidag, ben nieuw hier en heb een vraag over het opnemen van tv programmas mbv MOL2 en opslag op een externe harde schijf.
Heb de harde schijf aangesloten en naar instellingen gegaan van de Formuler gtv. Daar werd gevraagd om te formateren en dat heb ik akkoord gegeven.
Daarna verschijnt de text "external drive veilig uitgeworpen.
Echter als ik via de mytvonline2 app een recording instel en wil dat terugkijken zegt de app dat e
hij de opslag niet kan vinden
Wie heeft ervaring hiermee?
 
Dan is je schijf dus "uitgeworpen" even een keer ontkoppelen.. Dus Usb kabel eruit en er weer in..
Dan zou hij de hdd weer moeten herkennen..
 
Dan is je schijf dus "uitgeworpen" even een keer ontkoppelen.. Dus Usb kabel eruit en er weer in..
Dan zou hij de hdd weer moeten herkennen..
Als ik dat doe opent er een programma file commander, echter moet dan toestemmimg verlenen voor media foto's etc . dacht dat de gtv box de schijf formateerde zodat de hd alleen voor tv opslag gebruikt kan worden
 
Die toestemming /rechten moet je dan geven...

Zodat de formuler box toestemming krijgt om naar de hdd te "schrijven"

Dan een map aanmaken waar je je programma's op wilt slaan er daar dan naartoe verwijzen

Moet er wel bij zeggen ik heb geen formuler maar dit werkt normaal gesproken wel op deze manier..
 
  • Like
Reacties: Nico van Velsen
Die toestemming /rechten moet je dan geven...

Zodat de formuler box toestemming krijgt om naar de hdd te "schrijven"

Dan een map aanmaken waar je je programma's op wilt slaan er daar dan naartoe verwijzen

Moet er wel bij zeggen ik heb geen formuler maar dit werkt normaal gesproken wel op deze manier..
hoi,

Dan een map aanmaken waar je je programma's op wilt slaan er daar dan naartoe verwijzen

hoe doe je de verwijzing? ik heb soortgelijk probleem met de gtv formuler, hij zegt steeds opslag niet aangesloten of error occured.( recording error)