Formuler portaal testen

Opatje4

Expert
21 okt 2016
167
34
16
43
Is er iemand die een Formuler box heeft en voor mij wilt testen of een portaal van een aanbieder werkt in mytvonline?
 
Is er iemand die een Formuler box heeft en voor mij wilt testen of een portaal van een aanbieder werkt in mytvonline?
Dat is niet mogelijk als jouw box al is gekoppeld aan een macadres.
Maar wat is je probleem als ik vragen mag?
 
Dat is niet mogelijk als jouw box al is gekoppeld aan een macadres.
Maar wat is je probleem als ik vragen mag?

Nee die aanbieder wilt een test aanmaken om te kijken of het werkt in mytvonline.

Maar ik zou graag willen overstappen van MAG naar Formuler maar ik wil dus weten of het in principe werkt met elke aanbieder en of catchup etc ook werkt.
 
Nee die aanbieder wilt een test aanmaken om te kijken of het werkt in mytvonline.

Maar ik zou graag willen overstappen van MAG naar Formuler maar ik wil dus weten of het in principe werkt met elke aanbieder en of catchup etc ook werkt.
Ja hoor dit gaat gewoon werken.
De MAG heeft ook gewoon optie catchup als de aanbieder het aanbied.
En op de Formuler werkt catchup ook perfect als de aanbieder het aanbied.
 
Ja hoor dit gaat gewoon werken.
De MAG heeft ook gewoon optie catchup als de aanbieder het aanbied.
En op de Formuler werkt catchup ook perfect als de aanbieder het aanbied.

Dus als de aanbieder iptv aanbied via de MAG en catchup ook ondersteunt wordt, gaat dit ook werken op de Formuler?
 
Niet twijfelen formuler z8 aanschaffen en MAG de deur uit , heb geen seconde spijt .En de Myt...app werkt perfect.
 
Even nog je mac adres doorgeven van my tv online deze heeft een ander adres als je formuler z8

Veel succes hij werkt perfekto