Formuler Z of Formuler IPTV?

Willem Hendriks

Nieuwkomer
2 feb 2017
3
1
6
33
Goedenavond allemaal,

Al een tijdje denk ik eraan om toch maar een IPTV ontvanger of Kodi / android box ( of hoe ook te noemen) aan te schaffen.

Nou viel mijn oog op het systeem van Formuler. Nu twijfel ik tussen de Formuler Z voor €99 :
You must be registered for see medias

Of de Formuler IPTV voor €119:

Welke raden jullie mij aan?

Alvast bedankt!

Gr. Willem Hendriks
 
Heb je al eens naar deze gekeken? lees er een hele hoop goede verhalen over, en er is een goede review hier op het forum

gr niels
 
  • Like
Reacties: Willem Hendriks
Hallo Niels, Bedankt voor je reactie. De mibox ziet er inderdaad ook goed uit en is ook een stuk goedkoper. Ik heb de Formuler Z afgelopen weekend al besteld, ik verwacht deze morgen binnen te krijgen. Mocht ik er niet tevreden mee zijn dan kan ik deze nog terug sturen.
 
  • Like
Reacties: Lex
Hallo Niels, Bedankt voor je reactie. De mibox ziet er inderdaad ook goed uit en is ook een stuk goedkoper. Ik heb de Formuler Z afgelopen weekend al besteld, ik verwacht deze morgen binnen te krijgen. Mocht ik er niet tevreden mee zijn dan kan ik deze nog terug sturen.
Jou kennende, hou je ons vast wel op de hoogte van de verdere ontwikkelingen :)
 
Zelf heb ik de Formuler IPTV (nu Z prime genaamd trouwens) box en ben erg tevreden. Goede kwaliteit en de grote plus voor mij is de ingebakken iptv app met stalker ondersteuning. Hoewel het op een wat verouderde versie van Android draait (4.4 dus geen Kodi 17) blijft Formuler de software verbeteren en nieuwe functies toevoegen.
 
Ik hoop dat je nog lang van deze box mag genieten ..maar Android 4.4 kitkat en kodi 16.1 jarvis is nou niet bepaald toekomstbestendig.
 
Ik gebruik de box met name voor iptv en dat doet hij erg goed. Tuurlijk zou ik ook wel een hogere android versie willen voor het nieuwste van het nieuwste aan programma's maar een stabiel systeem wat doet wat ik wil vind ik belangrijker.
 
Met dat laatste ben ik het helemaal met je eens,maar net voor iptv zou het toch een must zijn dat jou box met 17 overweg kon.
 
Niet als je de iptv via een stalker server laat draaien, gemakkelijker dan via Kodi ;)