Formuler Z10Pro Max

Ton57

Nieuwkomer
15 jan 2023
2
1
6
58
Vorig jaar kocht ik een Formular Z10 Pro Max van IPTV Totaal. Het contract is inmiddels afgelopen en IPTV Totaal is niet meer beschikbaar. Ik wil nu overstappen naar een andere aanbieder, maar ik kan helaas niets wijzigen in het Formular omdat dit geprogrammeerd is door IPTV Totaal. Ik kan helaas ook geen 2e portal toevoegen. Heeft iemand hier een oplossing voor? Bij voorbaat dank voor uw reactie

Bij mij is de Formuler Z10 pro SE ook gelocked. Ik kan geen nieuwe url van een andere provider invoeren. Er is geen invulveld voor. Wel username en password. Ook gekocht via provider Ik heb geen gaatje om een paperclip in te steken. Is hier misschien ook een mogelijkheid voor bekend om de lock er af te halen ?

Ik vond deze reset, paar keer gedaan. Maar het ding blijft provider geven. Ik kan dus bij het portal geen url van andere aanbieder ingeven. Alleen username en password. Er zit dus in het apparaat ergens de url van de provider verborgen. Ik heb een nieuwe Z11 gekocht bij een warenhuis on line. En die is te gebruiken voor elke provider, en je kunt zelfs meerdere providers invoeren. Nooit meer een ontvanger via een provider kopen, is mijn advies. Ik zit nu met een gelocked ding, wat er niet af wil. Niet te gebruiken voor andere provider, Deze stappen heb ik genomen.. Maar ik krijg de provider er niet af.. Of weet iemand nog iets ? Wat hebben ze geflikt met die kastjes ?
You must be registered for see medias

@Aristonos kijk hier even, "De volgende oplossing werkt wel":

Zelfde probleem met Formuler Z10 Pro Max van IPTV Totaal drie keer op fabriek stand geprobeerd maar na update van mytv online2 kan ik nog steeds geen nieuwe profider invoeren het block ontbreekt is er iemand die dit probleem heeft opgelost ? bij voorbaat mijn dank.

Het is mij gelukt.
Klik op de afstandbediening op de drie streepjes rechts, ga naar inhoudsmanager, dan inhoudsbronnen, ik heb toen op wijzigen geklikt. Heb iptv wel laten staan. Alleen url en ww gewijzigd.Het werkt nu bij mij. De pincode was 0000 ik had ook iptvtotaal en heb nu de opvolger. Communicatie met hen is drama. Hoop dat u hier iets mee kan.