Formuler Z11 pro max

Ates

Forumlid
16 jan 2023
5
1
6
37
Dan heb ik meteen een vraag voor jou!
Als ik via de app mytvonline3 naar films of series kijk en ik wil de nieuwste films het eerste in de lijst zien
staat de keuze altijd op standaard, veranderd ik de vink naar nieuwste film of serie het eerst dan komen de nieuwst films of bij series.
Maar mijn keuze blijft niet staan als ik bijv. Van bioscoop naar Videoland ga staat hij weer op standaard en moet ik weer rechtsboven veranderen en aanvinken naar nieuwste films of series het eerst.
Is dat een fout van Mytvonline3 of wordt daar nog wat aangedaan, bij tivimate blijft mijn keuze gewoon staan.
Ik heb het hier ook even getest. Als ik naar VOD ga en dan folder kies van bijvoorbeeld NL movies. Dan kan ik rechts boven sorteren op “toegevoegde tijd” bij mij blijft het wel gewoon daarop staan ondanks dat ik de app afsluit of iets anders open. Hoe ben je verbonden, m3u of portal?

Probeer even met een andere verbinding in te loggen en kijk of het verholpen is.

T-Bob

Expert
12 jan 2017
499
102
216
66
nee als ik verander naar een andere zender videoland of Amazon of Netflix iets dergelijks dan moet ik hem rechtsboven weer van standaard naar toegevoegde tijd zetten.
Ik ben verbonden met
dacht dat het portal heet.
http://..............
gebruikersnaam.......
wachtwoord.........

Ates

Forumlid
16 jan 2023
5
1
6
37
@Ates
Nee en dit ook zeker niet de bedoeling lees de forumregels wr nog eens op na!
Okey, dan gaan we dat niet doen. niet de bedoeling dat ik nu gelijk de regels overtreed. @T-Bob check even of je andere gegevens kan krijgen om te testen. Het kan zijn dat Mytvonline je keuze niet onthoudt door de wijze hoe je inlogt

• Like
Reacties: ateam278

BobbyBob

Actief
21 sep 2022
38
4
6
Dan heb ik meteen een vraag voor jou!
Als ik via de app mytvonline3 naar films of series kijk en ik wil de nieuwste films het eerste in de lijst zien
staat de keuze altijd op standaard, veranderd ik de vink naar nieuwste film of serie het eerst dan komen de nieuwst films of bij series.
Maar mijn keuze blijft niet staan als ik bijv. Van bioscoop naar Videoland ga staat hij weer op standaard en moet ik weer rechtsboven veranderen en aanvinken naar nieuwste films of series het eerst.
Is dat een fout van Mytvonline3 of wordt daar nog wat aangedaan, bij tivimate blijft mijn keuze gewoon staan.
Dit probleem heeft mytvonline2 ook. De keuze wordt alleen onthouden als je via stalker portal (mac koppeling) kijkt. XC login onthoud die keuze niet. Je zou dit eens op het formuler forum aan kunnen kaarten en vragen waarom dit zo is.

T-Bob

Expert
12 jan 2017
499
102
216
66
Dit probleem heeft mytvonline2 ook. De keuze wordt alleen onthouden als je via stalker portal (mac koppeling) kijkt. XC login onthoud die keuze niet. Je zou dit eens op het formuler forum aan kunnen kaarten en vragen waarom dit zo is.
Heb ik gedaan maar heeft nog niemand op gereageerd.

• Like
Reacties: BobbyBob

DX11

Gevorderd
4 apr 2018
68
16
6
Ik heb mijn Z10 max verkocht omdat je niet alleen gebruiker bent maar ook tester, de vele bugs van de Z10 zijn nog steeds niet opgelost en ik zie bij de Z11 hetzelfde gebeuren, veel te snel een nieuwe versie uitbrengen met veel bugs en moderators op het forum die dan reageren met steeds dezelfde opmerkingen : we geven het door aan de developers of het wordt in de volgende firmware update opgelost. Is prima maar ik heb geen tijd/zin om als tester te fungeren.
Dus mocht je overwegen een Formuler aan te schaffen dat weet je waar je aan toe bent.