Formuler z11 pro max

Mies75

Forumlid
7 sep 2022
14
0
1
Mijn nichtje heeft een formuler z11 pro max aangeschaft maar geen ervaring met iptv.

Ik dacht met mijn ervaring met de z10 pro max haar wel te kunnen helpen maar loop volledig vast.

Ze heeft een abonnement afgesloten bij iptv totaal en hiervan ook een bevestiging mail gekregen.

Kastje is op het internet aangesloten en voorzien van de meest recente software.

Hij heeft internet, you tube e.d. werkt prima.

We hebben geprobeerd om via de my tv online app een nieuwe portaal aan te maken.

De URL gebruikersnaam en het wachtwoord klopt exact zoals in de mail.

Toch geeft hij een fout melding:

Connection failed, please check your internet connection and portal URL

Code 1010

Ook ziet het er allemaal net ff anders uit.
Bij mijn z10 krijg ik bij verbindingen ook alle icoontjes te zien van de diverse aangemaakte portals welke ik kan aanklikken.

Iemand een idee?
Post automatically merged:

Foto
 

Bijlagen

  • IMG-20221108-WA0000.jpg
    IMG-20221108-WA0000.jpg
    94,2 KB · Weergaven: 13
Zie dat je op het formuler forum al zelf aangeeft dat het een account issue moet zijn, heb je iptvtotaal een bericht gestuurd?

Je zou eventueel kunnen proberen op de website het wachtwoord te veranderen. Misschien werkt dat wel?
 
Hoi,

Klopt idd.

Heb zoals op het formuler forum vermeld een test lijntje geopend die het meteen deed, daarmee sloten we problemen met de internet verbinding of de z11 zelf uit.

Er was ook meteen een ticket geopend bij de provider en ik lees net een berichtje dat deze iets met het account heeft gedaan en het nu werkt.

Tx!