Formuler z7+ subtitles

pee-tur

Nieuwkomer
25 jan 2018
2
1
6
Beste leden,
Ik ben vrij nieuw hier en heb, alleen al door het forum te doorspitten, al erg veel geleerd!! Bedankt hiervoor!
Toch blijf ik zitten met een probleem waar ik maar niet uitkom:
Ik gebruik de Formuler Z7+, in combinatie met rapid iptv en een samsung smart tv.
Als ik wil kijken naar een film uit de Vod multisubs, kan ik geen andere subtitle selecteren. Als ik kijk via de smart-iptv app kan ik op mijn samsung afstandsbediening het knopje “ subtitles” switchen van ondertiteling.
Op de Formuler afstandsbediening zit zo’n knopje niet.
Heeft iemand een tip om dit toch voor elkaar te krijgen?!
Enorm bedankt alvast✌️
 
Vlc installeren, en als externe player VLC selecteren bij het afspelen van de movie, normaal gesproken krijg je al gelijk subs, en anders via de menu van VLC een ander taal selecteren.
 
Beste leden,
Ik ben vrij nieuw hier en heb, alleen al door het forum te doorspitten, al erg veel geleerd!! Bedankt hiervoor!
Toch blijf ik zitten met een probleem waar ik maar niet uitkom:
Ik gebruik de Formuler Z7+, in combinatie met rapid iptv en een samsung smart tv.
Als ik wil kijken naar een film uit de Vod multisubs, kan ik geen andere subtitle selecteren. Als ik kijk via de smart-iptv app kan ik op mijn samsung afstandsbediening het knopje “ subtitles” switchen van ondertiteling.
Op de Formuler afstandsbediening zit zo’n knopje niet.
Heeft iemand een tip om dit toch voor elkaar te krijgen?!
Enorm bedankt alvast✌️

Bij Formuler gebeurt dit met een kleuren knopje (dacht zo uit mijn hoofd de rode is ook te zien op de infobalk)
Hiermee krijg je en klein submenu te zien waar je div instellingem kunt doen audio / subtitle enz...
 
Bedankt voor de tips!! Ik ga er naar kijken! Zit ook niet echt beschrijving over functies van afstandbediening Formuler☹️!
Ik laat weten wat mijn bevindingen van jullie tips zijn!!
 
  • Like
Reacties: E.Lage
klopt helemaal rode knop indrukken komt er links boven een klein sub menu voor subs & audio
 
  • Like
Reacties: Lex
Hoe zijn jullie ervaringen met de formuler Z7+ in het algemeen en dan met name met het opnemen van programma ;s?
Ik denk erover er een aan te schaffen maar lees toch ook wel redelijk wat negatieve reacties.
 
Zijn ze wel voorhanden dan?
Of staat er none met een vinkje?
Als ik via de rode knop ga krijg ik audio enzo en als ik dan klik op subtitles krijg ik geen te zien kan daar verder niks instellen moet ik ook nog iets anders instellen?
 
Hmmm ok ja vond het al vreemd kan ik die in mytvonline instellen of moet ik dat in een player doen sorry voor mijn vragen
Nee als er meerdere opties voorhanden zijn dan krijg je die te zien onder de rode toets daar kun jezelf dus niets aan veranderen