Formuler z7+

astars44

Forumlid
11 jan 2018
12
3
6
54
Goedendag guys,
Ik heb formuler z7+ het start van zelf op en gaat uit en weer aan en doet het van zelf iedere keer het zelfde.
Wil naar fabrieksinstellingen maar komt er niet in.
Heeft iemand hetzelfde probleem ook gehad of weet iemand een oplossing hiervoor.
Mvg
 
Je vraag verplaatst naar Formuler/vragen en inderdaad gebruik maken van je 14 dagen retourrecht indien van toepassing.
 
Kan het zijn dat je voeding wellicht stuk is? En anders inderdaad opsturen voor garantie!
 
Goedemorgen,

M'n Formuler Z7 Plus reageert niet op de afstandbediening (het probleem is niet de batterijen :). Na de stroom eraf gehaald te hebben en opnieuw opstarten (wat overigens ook niet altijd vlekkeloos gaat) werkt het weer voor een paar dagen. Dan treedt dit probleem opnieuw op. Iemand bekend met dit probleem? Zo ja, is er een oplossing voor dit irritante probleem?
 
Goedemorgen,

M'n Formuler Z7 Plus reageert niet op de afstandbediening (het probleem is niet de batterijen :). Na de stroom eraf gehaald te hebben en opnieuw opstarten (wat overigens ook niet altijd vlekkeloos gaat) werkt het weer voor een paar dagen. Dan treedt dit probleem opnieuw op. Iemand bekend met dit probleem? Zo ja, is er een oplossing voor dit irritante probleem?
Heb je de box al een keer terug gezet naar fabrieksinstellingen?Misschien iets niet helemaal goed gegaan na de laatste update?
Staat er misschien een stralingsbron in de buurt?Dect telefoon?Wifi router?of een ander iets?
 
Nee, ik heb de box nog niet terug gezet naar de fabrieksinstellingen. Wel staat de ontvanger van KPN interactieve TV in de buurt/er naast (+/- 10 cm).
 
Nee, ik heb de box nog niet terug gezet naar de fabrieksinstellingen. Wel staat de ontvanger van KPN interactieve TV in de buurt/er naast (+/- 10 cm).
Normaal zou zoiets niet mogen uitmaken..maar misschien eens testen om die ontvanger iets te verplaatsten of tijdelijk even afsluiten?