Formuler Z8 favorieten elke keer weg! En vod vraagje.

Amsterdammer

Forumlid
4 feb 2020
23
5
6
43
Goedendag,

Formuler z8 met mytvonline2 in gebruik.
Iedere keer als ik de favorieten instel, verdwijnen ze weer de volgende keer dat ik de tv aan doe.
Dus zender met blauwe knop favoriet maken werkt en je ziet de lijst keurig netjes zoals het hoort. Tv uit , alles weg.
Wat zie ik over het hoofd beste mensen, hoe kan dit??

Vod knop op afstandbediening werkt , maar alles is leeg, geen films dus. Die gozer van expats heeft dus de vod op een aparte portal gezet. Dus om de vod te gebruiken moet ik de verbinding via portal openen verbinding maken. De iptv portal kan ik dan niet gebruiken totdat ik daar weer apart verbinding mee maak. Is er een makkelijke manier om die vod gewoon weer via de vod knop aan de praat te krijgen??

Dank jullie wel.
 
Heb ook een paar favorieten gemaakt, maar ze blijven wel staan bij uit en aan doen.
Heb de laatste update van februari. Vreemd.
Werken met een zelf gemaakte m3u file voor de life tv en Vod. In de ene life tv en de andere de films.

You must be registered for see images attach
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: alex36
Heb ook een paar favorieten gemaakt, maar ze blijven wel staan bij uit en aan doen.
Heb de laatste update van februari. Vreemd.
Werken met een zelf gemaakte m3u file voor de life tv en Vod. In de ene life tv en de andere de films.

You must be registered for see images attach

Bedankt voor jouw reactie.
Met m3u had ik haperingen en lijsten eruit etc. Nu ik de formuler gebruik en het via portaal doe, werkt alles een stuk fijner.
Post automatically merged:

Ik heb foto's gemaakt om hier te plaatsen , maar ik kan ze hier niet plaatsen helaas. ' geen enkele app kan deze actie uitvoeren' staat er.