Formuler Z8 of H96 max+?

René K.

Forumlid
26 apr 2019
12
1
6
59
Wij willen een IPTV US pakket gaan proberen maar twijfelen tussen deze twee boxjes. Gezien het tijdsverschil met Amerika zou het prettig zijn als er een mogelijkheid te opnemen zou zijn, het liefst middels een EPG, of is deze optie provider afhankelijk?

Zou iemand ons hierin kunnen adviseren?

Alvast bedankt!
 
Wij willen een IPTV US pakket gaan proberen maar twijfelen tussen deze twee boxjes. Gezien het tijdsverschil met Amerika zou het prettig zijn als er een mogelijkheid te opnemen zou zijn, het liefst middels een EPG, of is deze optie provider afhankelijk?

Zou iemand ons hierin kunnen adviseren?

Alvast bedankt!
In mijn ogen vergelijk je nu een appel met een peer.
Ja opname is mogelijk via epg maar verkeerde epg is ook een verkeerde opname...Amiko is nu bezig om aan de PVR functie een handmatige timer functie toe te voegen waardoor je zelf of daily / weekly timers kunt laten starten..
Een box die niet aangepast is voor IPTV heeft in mijn ogen beperkingen van app's iedere app heeft wel een min of pluspunt.
En ook iedere app loopt niet op iedere box even stabiel..
Formuler daar in tegen heeft de Mytvonline v2 app helemaal zelf ontwikkeld en ondersteund deze ook perfect.
De Z8 heb ik zelf nog niet geprobeerd omdat die extra tuner mij daarvan tegen houdt ik zie hier geen meerwaarde in dus waarom zou ik er dan voor moeten betalen heb Formuler al gevraagd of ze een Lowbudget Z8 konden gaan uitbrengen dat is verkeerd gevallen schijnbaar want bent nu gebanned.
 
Bedankt voor je reactie. Ik ben een volstrekte leek op dit gebied dus wat bedoel je precies met appels met peren vergelijken?
 
Bedankt voor je reactie. Ik ben een volstrekte leek op dit gebied dus wat bedoel je precies met appels met peren vergelijken?
De 2 boxen zijn totaal verschillend ik denk persoonlijk dat je die dus niet kunt vergelijken.
De Formuler is compleet afgestemd op IPTV en wordt goed onderhouden door Formuler met de updates.
De andere box is afhankelijk van app's die op bijna alle "universele" boxen te gebruiken is...
 
  • Like
Reacties: René K.