Forum Titels & Trofeeën

Eric Hebs

Expert
2 mei 2016
1.043
633
216
Forumtitel____________Posts

Nieuwkomer ____________ 0
Forumlid ______________ 5
Actief _______________ 25
Gevorderd ____________ 50
Expert ______________ 150
Senior ______________ 300

Trofee _________ Leuk Bevonden

Vaantje _______________ 1
Pluim _________________ 5
Sticker ______________ 10
Wisselbeker __________ 50
Medaille _____________ 75
Erelint _____________ 100



Dit topic is nog 'under construction', als je leuke ideeën hebt voor forumtitels of trofeeën horen wij dat graag.

trofeeën toegevoegd :)
 
Ik ken jouw forum niet, waar gaat die over ?

En nee de titels en trofee functie zit ingebakken, de namen zelf heb ik erbij verzonnen
 
Zou misschien leuk zijn, als je een icoon of badge krijgt bij je naam?
 
Ja precies dat vind ik dus ook, maar dat zit dus helaas niet standaard in Xenforo software ingebakken hoewel er wel heel veel add ons voor zijn alleen als ik die wil downen of zelfs kopen staat er unavailable bij op hun site :foei:
 
ja maar als mod/admin werkt dat volgens mij ook niet, er staat gewoon mod en that's it
 
  • Like
Reacties: Lex
ja maar als mod/admin werkt dat volgens mij ook niet, er staat gewoon mod en that's it
weet het niet ik kreeg geloof ik wel een sticker toen ik 10 likes had en was geloof ik al moderator...like nog even 4 dingen van me dan weet ik of ik de volgende krijg hahahaha
 
  • Like
Reacties: Lex
Het is je gegund Frans zit ook nog elke dag op mijn erelint te wachten ,en de titel senior past prachtig mooi bij mijn leeftijd haha
 
  • Like
Reacties: mercedes190
En nu heb ik genoeg likes voor de volgende trofee maar idd werkt niet als je moderator bent :( ach ja dan maar niet hahaha
 
ooooooh okay , maar als je nou leuke titels enzo weet als suggestie laat maar weten hoor, ik heb dit ooit maanden terug ff snel verzonnen, sommige doen militaire rangen of dingen uit fantasie verhalen, tis cliché allemaal :)
 
Mensen, is er ook iets van een scoren lijst waar je de status kan zien hoeveel punten je nog moet scoren?
 
Net voor de gein ff zitten kijken, maar iedereen heeft 16 Troffee punten, Spinix, Lex, Frans of Spooks, maakt allemaal niet uit.
Dus volgens mij werkt dat stukje niet naar behoren, of zie ik iets over het hoofd?
 
  • Like
Reacties: spooks en Plenkske
Net voor de gein ff zitten kijken, maar iedereen heeft 16 Troffee punten, Spinix, Lex, Frans of Spooks, maakt allemaal niet uit.
Dus volgens mij werkt dat stukje niet naar behoren, of zie ik iets over het hoofd?

Volgens mij ook niet. En daarnaast mag het wel een keer aangepast worden ;)
 
  • Like
Reacties: Panadero