Forumgebruiker Reidinga ziek

funnyguy

Expert
13 aug 2019
203
98
16
Goedemorgen,

Soms zijn er momenten dat andere zaken niet meer zo belangrijk zijn en alles even aan de kant geschoven moet worden.

Gisteren heb ik een mail ontvangen van de vriendin van de forumgebruiker @Reidinga en wilde toch deze info hier delen. Ernst zal niet bij iedereen hier bekend zijn maar bij de meeste toch wel denk ik. Zijn werkt is oa hier te vinden >

Het gaat niet zo goed met Ernst en heeft gisteren wederom weer een operatie gehad omdat er nu op vele plekken uitzaaiingen zijn gevonden en het afwachten is hoelang het gaat duren, kan zeer kort zijn maar misschien ook weer wat langer. Zijn vriendin houdt mij op de hoogte omtrent de ontwikkelingen. De operatie is gisteren wel verder goed verlopen en vandaag nog een kleine ingreep.

Ernst is een zeer bekwaam persoon en vriend met zeer veel kennis over Kodi en aanverwante software, denk hierbij aan zijn m3u editor bijvoorbeeld. Ik wens hem en zijn vriendin zeer veel sterkte toe in de komende zware tijd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Like
Reacties: TGR6.6.6
Wij wisten dat enkele leden ernstig ziek waren waaronder Ernst. Maar dit bericht komt toch weer keihard aan op dit forum.
Uiteraard wensen wij Ernst en iedereen in zijn directe omgeving alle mogelijke sterkte de komende tijd .
 
Wat een bericht weer zeg ik word hier sprakeloos van eerlijk gezegd en er zijn eigenlijk ook geen woorden voor.

Heel veel sterkte voor familie en vrienden en hopenlijk mag de tijd hem nog lang gegund zijn.

@Reidinga houd vol kerel.
 
Laatst bewerkt:
Ken niemand persoonlijk hier, ook ernst niet. Uiteraard wens ik hem ook al mogelijke sterkte toe
 
Ik ken Ernst ook niet persoonlijk, maar langs deze weg wens ik Ernst, familie en vrienden véél sterkte de komende tijd!
 
Dit is weer een bericht waar de koude rillingen van over je rug lopen en waar je sprakeloos van word heel veel sterkte en ik wil je bedanken voor alle mooie dingen die je gedaan hebt voor de leden van het kodi forum .
 
Ik ken Ernst eigenlijk alleen van zijn werk hier op het forum. Toch wil ook ik Ernst en zijn familie en vrienden alle sterkte toewensen de komende periode.
 
Ik ken Ernst eigenlijk alleen van zijn werk hier op het forum. Toch wil ook ik Ernst en zijn familie en vrienden alle sterkte toewensen.
 
Ook wij sluiten ons hierbij aan.
Ik heb wel dingen gelezen, en zeker in mijn begintijd aardig op weg geholpen.
Toen kon en mocht er nog meer geplaatst worden tot aan 2016 en dingen bij wet verboden werden.
Ik wens je alle kracht toe om weer beter te worden.
Geef de strijd in ieder geval niet gelijk op, ik hoop je nog tegen te komen binnen het forum.
Voor 2016 had ik hier een ander account of het was nog zonder inlog, dat weet ik niet meer.
Ik weet alleen mijn nickname niet meer die ik gebruikte als beginneling.
Je werk zal voortgezet worden in je afwezigheid zover ik en andere dat kunnen.
Sterke toegewenst aan alle vrienden/kenissen en familie...... Niks is onmogelijk.
Keep on fighting!



Ik ken Ernst eigenlijk alleen van zijn werk hier op het forum. Toch wil ook ik Ernst en zijn familie en vrienden alle sterkte toewensen de komende periode.
 
  • Geweldig
Reacties: Reidinga
Wat is het toch een klote ziekte! Ernst en ik hebben echt wel af en toe onze meningsverschillen gehad en dat is prima.
Ernst, voor jou en je vrienden en familie heel veel sterkte gewenst
 
Tjonge jonge woorden schieten tekort. ik heb regelmatig contact met ernst gehad en hij was een heel behulpzaam iemand. stond voor iedereen klaar en deelde zijn kennis over alles met iedereen. veel mensen hebben nog steeds plezier met alle dingen die hij in elkaar knutselde voor iptv en kodi. Ernst kerel houd je taai en geef de strijd niet op. ook veel sterkte voor zijn vriendin en familie.

groet SenRav
 
Hier idem dito... regelmatig via pm contact met Ernst gehad en altijd zeer behulpzaam geweest..
Sterkte kerel... en je vriendin en familie natuurlijk ook... Kloten ziekte. Bah
 
Goedemorgen,

Soms zijn er momenten dat andere zaken niet meer zo belangrijk zijn en alles even aan de kant geschoven moet worden.

Gisteren heb ik een mail ontvangen van de vriendin van Ernst Reidinga en wilde toch deze info hier delen. Ernst zal niet bij iedereen hier bekend zijn maar bij de meeste toch wel denk ik. Zijn werkt is oa hier te vinden >

Het gaat niet zo goed met Ernst en heeft gisteren wederom weer een operatie gehad omdat er nu op vele plekken uitzaaiingen zijn gevonden en het afwachten is hoelang het gaat duren, kan zeer kort zijn maar misschien ook weer wat langer. Zijn vriendin houdt mij op de hoogte omtrent de ontwikkelingen. De operatie is gisteren wel verder goed verlopen en vandaag nog een kleine ingreep.

Ernst is een zeer bekwaam persoon en vriend met zeer veel kennis over Kodi en aanverwante software, denk hierbij aan zijn m3u editor bijvoorbeeld. Ik wens hem en zijn vriendin zeer veel sterkte toe in de komende zware tijd.
Dat is rot om te horen zeg, dit wens je niemand toe. Ken Ernst als uiterst behulpzaam en vriendelijk met vreselijk veel kennis in huis. Als je dit leest, hou je taai kerel en heel veel sterkte.
 
Wat een naar bericht, ken Ernst niet persoonlijk, had af en toe contact via mail ....
Beste Ernst, ik wens jou en je naaste het veel sterkte toe.