Forumsoftware update (XenForo 2.2.0)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sinds vandaag hebben wij de update doorgevoerd wat dus weer een hoop nieuwe features mee brengt.
Meer informatie volgt. Mochten jullie fouten ontdekt hebben dan mogen deze hier gemeld worden ?.
 
An unexpected database error occurred. Please try again later.

Het heeft weer even goed gegaan maar daar was ie weer 🤣
Heb ik eergisteren ook gehad, maar na opnieuw laden van de website ging het weer goed tot nu toe.
 
Hmm had hem ook weer... Poos geduurd maar helaas pindakaas.. Probleem is er dus nog...
 
An unexpected database error occurred. Please try again later.

Het heeft weer even goed gegaan maar daar was ie weer 🤣
Kreeg hem net ook.. Heb zojuist weer een boos mailtje naar de webhoster (Vimexx) gestuurd.
 
  • Grappig
Reacties: mrmiyagi
Ik ervaar geen problemen, maar waarom worden er hier nog topics omhoog geschopt die al een jaar of ouder zijn?

Ik zie onderwerpen voorbij komen die stammen uit 2019 of ouder? De TS is waarschijnlijk allang verdwenen of is geholpen.

Ik heb nog niet gereageerd op zo'n topic, maar krijg je een melding dat je reageert op zo'n oud onderwerp? Normaal wel.

Tevens nog iets wat ik al via pm gemeld/gevraagd heb en wellicht een goede tip is, pas de tijd aan dat je een vraag aan kunt passen,
ik weet uit ervaring dat dit wel eens problemen kan geven. ;)

Zet de edit tijd op een minuut of 10.
 
Tevens nog iets wat ik al via pm gemeld/gevraagd heb en wellicht een goede tip is, pas de tijd aan dat je een vraag aan kunt passen,
ik weet uit ervaring dat dit wel eens problemen kan geven. ;)
Dit zou aan moeten staan, ik was dit alleen vergeten toe te passen bij VIP's.. Bij deze weer op 10 minuten gezet.

Vimexx gaat hun systeembeheerder een permanente fix laten zoeken voor het databaseprobleem. Jullie horen van mij :).
 
  • Like
Reacties: ateam278
Vimexx mag wel een complete overhaul doen, ik krijg nu de melding in het chatvenster: the server hasn’t responded in time.

gelukkig kwam het bericht na 4 keer typen eindelijk door😒
Post automatically merged:

En ook bijlagen voert ie dus kennelijk niet in, want die had ik bij mijn bericht hiervoor geüpload 😒
 
Oh die melding in chatvenster is niets nieuws hoor maar dat lost zich meestal op door een f5 refresh webpagina.
 
Oh die melding in chatvenster is niets nieuws hoor maar dat lost zich meestal op door een f5 refresh webpagina.

die toets heb ik niet op mijn 🥚 pad🤷🏼‍♂️
Post automatically merged:

Had wel in het adresvenster een antal keer op het ronde pijltje gedrukt, hielp ook geen :moon: 🤷🏼‍♂️
Post automatically merged:

Dit was de screenshot @Spinix
 

Bijlagen

  • 4735F66D-D191-4440-BA7A-1BEDC79387A7.jpeg
    4735F66D-D191-4440-BA7A-1BEDC79387A7.jpeg
    500,8 KB · Weergaven: 2
Had net deze ook weer
 

Bijlagen

  • 132C0CC2-5C2C-47BE-AC70-7242F7DF4525.jpeg
    132C0CC2-5C2C-47BE-AC70-7242F7DF4525.jpeg
    34,9 KB · Weergaven: 5
Ik ben nog aan het touwtrekken met Vimexx, beetje waardeloos met wat voor reacties ze komen. Ik houd jullie op de hoogte.
 
Ik ben nog aan het touwtrekken met Vimexx, beetje waardeloos met wat voor reacties ze komen. Ik houd jullie op de hoogte.
Ik heb het nog helemaal niet weer gehad de afgelopen 2 weken na mijn laatste melding hier...

Maar misschien roep ik het nu wel over me af natuurlijk... 😬 🤣
 
Ik heb het nog helemaal niet weer gehad de afgelopen 2 weken na mijn laatste melding hier...

Maar misschien roep ik het nu wel over me af natuurlijk... 😬 🤣
bij mij gaat het ook al een hele week goed, ik weet niet wat ik meemaak 🤣

maar hoezo touwtrekken met Vimexx @Spinix ? Vergeten ze daar voor het gemak dat jij een betalende klant bent?

je komt notabene met nagenoeg exacte tijden waarop het mis gaat🤷🏼‍♂️

ik zou ze toch nog even van het feit doordringen, dat je betaald voor een goed werkend product, en dat zij in gebreke blijven, en niet jij!

als ze dan inbinden, dan zou ik het nog eens gaan hebben over compensatie als ik jou was😉
 
  • Like
Reacties: Spinix
Ik heb het een tijd aangezien, het lijkt nu goed te gaan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.