Forumsoftware update (XenForo 2.2.0)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sinds vandaag hebben wij de update doorgevoerd wat dus weer een hoop nieuwe features mee brengt.
Meer informatie volgt. Mochten jullie fouten ontdekt hebben dan mogen deze hier gemeld worden ?.
 
Nu weer een ander probleem op het forum het duurt een eeuwigheid voordat je een reactie/chat mogelijkheid krijgt.

Het type veld blijft lang wit zodat je niks kan typen.
 
Heel het forum blijft vaag doen zoeken werkt ook niet normaal.

Ervaar dit op pc en android 🤔
 
Ik heb het vanmorgen enkele keren gehad, was het al bijna vergeten, als @mrmiyagi niks gezegd had
You must be registered for see images attach
 
Bedankt voor het melden, ik ga volgende week onderzoek starten en eventueel stappen ondernemen voor een andere hoster.
 
  • Like
Reacties: mrmiyagi
Ben net nieuw hier,,, maar goed even een persoonlijke mening..... 😛
Ik zou die oerlelijke chat Module die nu prominent bovenin zit verwijderen, of op zijn minst naar een andere locatie zetten
Das de kop van je site, je eerste aanzicht.. daar wil je belangrijke zaken hebben, dat goedemorgen gedoe word niemand wijzer van.

Afijn no hard feelings I hope, maar het doet afbreuk aan je site zo.
 
Ben net nieuw hier,,, maar goed even een persoonlijke mening..... 😛
Ik loop hier al een paar jaar rond,,,, en heb ook een persoonlijke mening...😛
Je voorstel gaat regelrecht naar het afvoerputje van ons forum!
 
  • Like
Reacties: Shaman
Ik zou die oerlelijke chat Module die nu prominent bovenin zit verwijderen, of op zijn minst naar een andere locatie zetten
Das de kop van je site, je eerste aanzicht.. daar wil je belangrijke zaken hebben, dat goedemorgen gedoe word niemand wijzer van.
Ik zal deze noteren, wellicht een optie dat je de chat kunt verplaatsen / uitschakelen als je deze niet wilt zien. De chat is een erg leuke toevoeging voor onze vaste leden om te zien hoe het gaat met iedereen :).

Gisterenavond weer wat hikjes dat ik niet op het forum kon met de welbekende melding @Spinix ;)
Hmmmpff.. Rot Vimexx... Ik ben al bezig om wat anders te zoeken want ik heb een vermoeden dat dit niet gaat ophouden.
Support daar is ook niet erg meedenkend. En dat terwijl je gewoon op één van de grotere forumsoftware pakketen draait......
 
  • Like
Reacties: mrmiyagi
@Spinix Gewoon eerlijke mening....

Die chat, zou ik op een plek zetten als toevoeging, maar niet als een header en eerste aanzicht.
Daar word dat pakket wat je daarvoor gebruikt, en er verder netjes uitziet, in mijn optiek niet mooier van.
Ik zou gewoon die rechterzij balk, waar je de module voor nieuwe berichten hebt ( die wel erg lang is) reduceren tot 5 max.
Dan heb je daar weer flink ruimte.... Zet je die chat daar bovenin...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.